O nouă identitate vizuală pentru Envisia - Boards of Elite. By INOVEO

O nouă identitate vizuală pentru Envisia - Boards of Elite. By INOVEO

Envisia – Boards of Elite, prima școală de business din România pentru board directors, are acum o nouă identitate vizuală, în urma unui proces de rebranding coordonat de INOVEO.

Envisia promovează profesionalizarea rolului membrilor în consilii de administrație și guvernanța responsabilă, fundamentată pe principii etice. Proiectul a fost lansat în 2018 de Carmen Micu, MEng, MBA și Adriana Lobdă, FCCA. În parteneriat cu Henley Business School, care face parte din elita internațională a celor 1% scoli cu triplă acreditare gobală: AMBA, EQUIS, AACSB, Envisia a introdus în România primul program acreditat pentru directorii activi în consilii de administrație cu recunoaștere internațională.

Succesul și impactul Envisia după 3 ani de la lansare au condus la necesitatea alinierii identității vizuale a brandului cu performanțele sale și cu anvergura atinsă.

INOVEO a realizat un audit al brandului, a extras componentele principale ale ADN-ului Envisia și a construit o nouă identitate vizuală. Aceasta cuprinde atât un upgrade pentru logo, cât și o nouă linie pentru imageria asociată brandului și experiența de brand online și offline.

“Am ales simbolul scutului și am optat pentru alb și negru, ca să transmitem încredere și ideea că în guvernanța corporativă nu este loc pentru zone de gri. În schimb, în imageria de brand am folosit culori vibrante și texturi organice. În acest fel, Envisia comunică angajamentul brandului pentru umanitate și responsabilitate socială.”, Dochița Zenoveiov, brand innovator @ INOVEO.

Din peste 11 ore de interviu și un workshop de o zi cu 17 persoane, specialiștii INOVEO au distilat valorile care stau la baza noii imagini Envisia: încrederea și aspirația de a aduce umanitatea și etica în business.

“Rezultatul a fost documentat, bine argumentat, demonstrând creativitate și viziune. Echipa INOVEO are încorporată în modul lor de a face lucrurile o stare permanentă de căutare a excelenței – valoare fundamentala a Envisia, dovedind răbdare și înțelepciune în a sta până la capăt și a înțelege ce vrea, ce simte, ce gândește clientul.”, Carmen Micu, CEO & Board Member Envisia.

Juergen Bamberg, partener INOVEO și designer cu peste 20 de ani de experiență în soluții pentru branduri globale, a rezumat astfel proiectul din perspectiva designului:

“Logo-ul singur nu transmite tot ce ai nevoie să spui. Conceptul mai cuprinzător pe care l-am folosit în design se bazează pe ideea de contrast. Spre deosebire de alte identități din domeniul educației corporative, sobrietatea logo-ului se conjugă în cazul Envisia cu imageria în culori vii, cu forme și tonuri puternice. Am adăugat un typesetting în același spirit, care folosește stilurile roman și italic, combinând caracterele cu și fără serife.”

Procesul de rebranding s-a bazat pe cele trei componente care dau fundamentul oricărui brand: poveste, proximitate și emoție. Povestea Envisia începe de la Carmen Micu și Adriana Lobdă, care au avut curajul și viziunea de a construi de la zero o organizație de elită. Prin încredere și determinare, au pornit o adevărată mișcare în favoarea profesionalizării rolului membrilor in boarduri si a guvernanței responsabile. Proximitatea a însemnat aducerea în România a programului Master of Arts in Board Practice and Directorship, Henley Business School, și dezvoltarea altor programe educaționale ancorate în ecosistemul economic si social din țara noastră.

Emoția pe care o transmite brandul Envisia ține de mesajul social și uman pe care îl transmite organizația. Misiunea Envisia este de a dezvolta prin educație și servicii specializate, generații de directori care întruchipează profesionalismul, conduita etică și responsabilitatea, adăugând valoare mediului de afaceri si comunității

INOVEO este singura agenție de branding din România care îmbină expertiza globală cu practica locală. De peste 20 de ani, INOVEO susține creșterea businessurilor prin puterea brandurilor. INOVEO oferă clienților săi servicii de marketing, branding, naming, identitate vizuala, design, inovare de brand, traininguri și workshopuri de brand. Printre proiectele cele mai cunoscute realizate de INOVEO se numără rafinarea identității vizuale a Băncii Naționale a României, a Academiei de Studii Economice din București și a Alexandrion Group. INOVEO a semnat de asemenea rebrandingul Teilor, FirstBank, Biofarm, Nimet și crearea brandului Radio ZU.

Envisia este prima școală de afaceri din România dedicată membrilor consiliilor de administrație, executivilor C-suite, precum și specialiștilor cu înaltă expertiză care vizează aceste poziții. Misiunea Envisia este de a dezvolta prin educație și servicii specializate, generații de directori care întruchipează profesionalismul, conduita etică și responsabilitatea, adăugând valoare întreprinderilor și comunității. Envisia promovează activ practici de guvernanță corporativă responsabilă, pregătind companiile și consiliile lor de administrație pentru ritmul contemporan al provocărilor curente și viitoare. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related