Veniturile din advertisingul online scad in al treilea quarter

Conform AdAge, veniturile din advertisingul online au atins 4,1 miliarde $ in cel de-al treilea quarter, asa cum reiese din ultimele cifre compilate de PriceWaterhouseCoopers pentru Internet Advertising Bureau.

In mod surprinzator, in timp ce aceasta cifra este mai mare cu 33% fata de aceeasi perioada in 2005, ea reprezinta doar o crestere de 2% fata de cel de-al doilea quarter. "Reclamele sunt sezoniere si acest lucru este mascat in ultimii anii de o crestere puternica", David Silverman, partner-assurance PriceWaterhouseCoopers. In mod traditional, pe piata reclamelor primul si cel de-al treilea quarter veniturile sunt mai scazute.
Urmatorii doi ani
Cheltuielile pe advertising-ul online se vor afla intr-o usoara scadere. Conform previziunilor PWC, in 2006 cresterea spoturilor virtuale va fi de 24%, in comparatie cu cresterea de peste 30% din ultimii doi ani. Se asteapta ca in 2007 si 2008 sa totalizeze 19%, respectiv 15,1%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related