Summer Fashion Inspiration, un pateneriat dintre ELLE (Ringier) și Answear, a adus brandului aproape 87.000 de oameni atinși organic de mesajul campaniei despre cele mai fierbinți tendințe de modă ale verii

Summer Fashion Inspiration, un pateneriat dintre ELLE (Ringier) și Answear, a adus brandului aproape 87.000 de oameni atinși organic de mesajul campaniei despre cele mai fierbinți tendințe de modă ale verii

Editorul ELLE Maurice Munteanu a fost pentru o seară ghidul trendurilor fashion ale verii 2022, la inițiativa Answear. Campania Summer Fashion Inspiration a avut ca scop să aducă mai aproape de audiență părerea unui specialist în modă care să explice cum poți transforma o garderobă plictisitoare în una care să atragă toate privirile. Prin intermediul unei sesiuni de live stream shopping organizata de Elle si Answear implementată cu sprijinul Streams.live ce a avut loc simultan pe landing page-ul Answear, pe Facebook și pe o secțiune dedicată pe site-ul publicației, campania a înregistrat rezultate organice de 74.000 de utilizatori atinși pe rețeaua socială și 2.100 de vizualizări, cu un CTR de 10%, și peste 12.800 de vizualizări pentru landing page-ul din Answear.

În aproape 50 de minute de live, Maurice Munteanu a prezentat rând pe rând piese vestimentare Answear și a făcut recomandări potrivite pentru sezonul de vară, iar utilizatorii au putut să afle care sunt cele mai fierbinți trenduri care să facă din sezonul acesta unul memorabil. Cu un public majoritar feminin care are un nivel financiar și de studii peste medie, pagina de Facebook ELLE a reprezentat o platformă excelentă de livrare a mesajului brandului. Answear a urmărit prin campania desfășurată să atragă oamenii pe propriul website, să crească popularitatea brandului în rândul audienței țintă și să aducă mai aproape de publicul larg recomandări specializate din fashion. Fie că era format din oameni deja pasionați de modă sau doar entuziaști care vor să dea un refresh propriei ținute în acest sezon, publicul atins de mesajele campaniei Summer Fashion Inspiration a Answear a beneficiat de conținut de cea mai bună calitate care să-i ajute să facă cele mai bune alegeri pentru stilul lor. Printre produsele care au înregistrat rate cele mai înalte de click-uri s-au numărat rochiile, balerinii, jeanșii și edițiile vestimentare de festival semnate Answear.

Pentru un impact și mai mare, campania Summer Fashion Inspiration a Answear a inclus și o componentă editorială reprezentată de o secțiune dedicată pe site-ul ELLE care a fost vizitată de peste 6.200 de utilizatori unici. Vizitatorii au putut vedea pe site materialul video cu recomandările lui Maurice Munteanu legate de piesele vestimentare Answear, iar o serie de butoane și CTA-uri bine plasate i-au direcționat direcționat către site-ul brandului unde puteau achiziționa produsele prezentate.

Prin combinarea eficientă a live stream shopping-ului, noua tendință în ecommerce-ul interrnațional, cu activarea de pe rețeaua socială și cu secțiunea dedicată din ELLE, campania a îmbinat două elemente esențiale ale mediului digital și a permis maximizarea rezultatelor pentru client. Conținutul premium și informațiile utile au permis nu doar crearea de conversii pentru Answear, ci și îmbunătățirea popularității brandului și livrarea mesajelor legate de produsele Answear către un public cu un grad mare de afinitate. Componenta editorială și cea de pe rețeaua de socializare au acționat complementar și au creat un micro-univers dedicat pasionaților de modă sau doar curioșilor, totul construit în jurul portofoliului de produse Answear și a opiniei specialistului în fashion Maurice Munteanu, editor ELLE.

Rezultatele arată clar că utilizatorii au fost interesați de conținutul prezentat, iar numărul mare oameni atinși de mesajele prezentate subliniază potrivirea dintre profilul audienței ELLE și profilul audienței Answear. Campania Summer Fashion Inspiration este întruchiparea faptului că un conținut de calitate acționează întotdeauna ca un liant care are ca scop nu doar promovarea produselor brandului, ci crearea unei legături autentice cu audiența care, în acest caz, a beneficiat de sfaturi utile și de calitate din domeniul vestimentar.

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related