InternetCorp anunță parteneriatul cu Streams.Live și pachete dedicate de promovare pentru live shopping

InternetCorp anunță parteneriatul cu Streams.Live și pachete dedicate de promovare pentru live shopping

InternetCorp anunță parteneriatul cu platforma de Live Shopping Streams.live, pentru oferirea unui ecosistem integrat de promovare și shopping pentru brandurile de pe piața din România.

Streams.live este prima platformă de Live Shopping care operează și fizic pe piața din România. Streams.live este folosită de clienți din Statele Unite dar și din mai multe țări din Europa și Orientul Mijlociu. Printre partenerii care au utilizat până în momentul de față soluția oferită se numără branduri precum Avon, Dacia, Avene, Tazz, L’Oreal, Yves Rocher, BAT, Answear.

Cu ajutorul parteneriatului cu InternetCorp și Streams.live, brandurile și agențiile vor putea crea pachete integrate de promovare în site-urile InternetCorp și din regia de vânzări, pe lângă implementarea campaniilor de live shopping.

Astfel, brandurile pot crea un proiect special de promovare înainte de eveniment, dar și în timpul acestuia, pentru o rată de conversie cât mai bună, dar și pentru creșterea interacțiunii cu publicul.

Live shopping-ul este o îmbinare între vânzări tradiționale, streaming video, influencer marketing și social media. Din confortul casei, utilizatorii pot discuta și interacționa cu experți și să achiziționeze informat produsele aflate în ofertă direct din cadrul transmisiunii live care poate fi urmărită inclusiv pe site-ul comerciantului, prin funcția de embed.

Până în momentul de față Streams.live au avut peste 100 de sesiuni live în România, dar și multe altele la nivel internațional, acolo unde au peste 3.000 de utilizatori. În toamna anului trecut, Streams.live a înregistrat în doar 2 săptămâni un număr de 150.000 de minute de live shopping, iar media ratei de conversie înregistrată în cadrul sesiunilor a fost de 9%

Cu ajutorul Streams.live, agențiile și brandurile primesc suport pentru onboarding, dar și asistență în platformă, dar și ajutor la partea de setup pentru sesiunile live.

La nivel mondial, live shopping este una dintre cele mai inovatoare modalități prin care site-urile de ecommerce pot interacționa cu publicul online într-un mod autentic. 70% din magazinele online la nivel global au spus că au testat sesiunile de live shopping.

 

Avantajele pachetelor InternetCorp & Streams.live

  • Campanie integrată de promovare pre-eveniment
  • Atingerea de noi audiențe și nișe de public cu ajutorul promovării în cadrul rețelei InternetCorp
  • Asistență în promovare, dar și în organizarea sesiunilor de live shopping alături de Streams.live
  • Relație autentică cu publicul prin intermediul sesiunilor de live shopping

InternetCorp este unul dintre cei mai mari publisheri din România, cu peste 8 site-uri proprii pe verticale diferite de conținut, de la business, startup-uri, sustenabilitate, retail, banking, lifestyle, știri generale, dar și cu peste 50 de site-uri și produse digitale în portofoliul regiei de vânzări.

Steams.live are sediul central in Austin, Texas, si este una dintre principalele platforme internaţionale de live stream shopping, proces ce le permite consumatorilor să cumpere produse şi servicii direct dintr-o experienta video live. Scopul este acela de a oferi o experienţă de cumpărare radical îmbunătăţită, aducând elementul de interactivitate în procesul de cumpărare online, generand o rată de conversie mai mare pentru cumparaturile pe internet.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related