La Renault, romantismul pluteste in aer

Renault prezinta cel mai recent spot TV al campaniei Renault Clio care infatiseaza un englez si o frantuzoaica dezbatand meritele culturilor franceze si britanice, titreaza Brand Republic.

Spotul noului Clio Renaultsport 197, care va aparea inaintea ecranizarii celui mai recent film James Bond, "Casino Royale", ii are ca personaje centrale pe Ben si Sophie; fiecare isi lauda tara pentru stilul de viata sofisticat, intr-un cadru foarte romantic.
Campania, creata de Publicis si sustinuta media de Carat, se va extinde la nivel national incepand cu ianuarie 2007 si ii va infatisa pe Ben si Sophie discutand despre caracteristicile Marii Britanii si ale Frantei care se regasesc in noul Clio Renaultsport 197.
Primele spoturi ale Renault Clio in care apar Ben si Sophie ("Twice the Va Va Voom") au fost lansate in luna octombrie 2005 si urmeaza campaniei Nicole si Papa care a rulat intre 1991 si 1998 si, mai recent, spoturilor Renault Clio in care apare atacantul echipei Arsenal si al Frantei, Thierry Henry.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related