Trupele The Mono Jacks, Om la Lună și Toulouse Lautrec se alătură demersului Fundației ESTUAR pentru promovarea importanței sănătății mintale

Trupele The Mono Jacks, Om la Lună și Toulouse Lautrec se alătură demersului Fundației ESTUAR pentru promovarea importanței sănătății mintale

Fundația Estuar, specializată în programe de susținere a sănătății mintale, lansează campania "Click cu click", alături de trupele The Mono Jacks, Om la Lună și Toulouse Lautrec. Campania își propune să aducă tema sănătății mintale în atenția publicului și să implice activ întreaga societate în susținerea unui sistem funcțional de suport. Suportul financiar se poate oferi online pe estuar.org/donatii și prin SMS la numărul 8845 cu textul ESTUAR, pentru o donație lunară de 2 euro.

De aproape 30 de ani, Fundația ESTUAR aduce împreună oameni cu probleme, oameni cu soluții, oameni cu timp și oameni cu suflet pentru a construi un ecosistem funcțional în care să aibă grijă de sănătatea mintală într-o societate greu încercată. În tot acest timp, prin cele 296 de proiecte finalizate, care includ 3 locuințe protejate, 4 centre sociale de zi, Fundația a oferit sprijin personalizat pentru peste 2.500 de persoane care se confruntă cu probleme de sănătate mintală și celor din familiile acestora. Anual, peste 500 de persoane care se confruntă cu astfel de probleme primesc servicii psiho-sociale prin intermediul Fundației.

De asemenea, ESTUAR a acționat rapid și eficient în situații de criză: incendiul de la Colectiv (a oferit un program de suport psiho-social pe durata a 3 ani pentru victime și familiile acestora și donații de peste 700.000 euro), pandemie (prima linie telefonică de suport psihologic pentru personalul medical din linia întâi la care au apelat peste 1.500 de persoane) sau în prezent, în situația creată de războiul din Ucraina, unde a oferit din primele zile suport psihologic și continuă în prezent cu grupuri de terapie și intervenții personalizate în centrele de refugiați din București, în parteneriat cu Project Hope.

Istoricul celor doi ani și jumătate de pandemie arată efectul devastator avut asupra stării sănătății mintale a întregii populații (Organizația Mondială a Sănătății anunță că incidența depresiei și anxietății a crescut cu 25% la nivel mondial), grupele cele mai afectate fiind femeile și tinerii, iar efectele se vor vedea foarte mult timp de acum încolo. Având în vedere că avem un sistem socio-medical care nu este pregătit să facă față acestor dificultăți, Fundația oferă sprijin și facilitează serviciile de sănătate mintală, făcându-le mai accesibile pentru cât mai multe persoane aflate în dificultate.

„De 29 de ani reușim să răspundem nevoilor în continuă transformare ale beneficiarilor noștri, adulți cu probleme de sănătate mintală, identificând mereu resursele care să ne permită acest lucru. Prin această campanie facem un nou pas, cu sprijinul artiștilor care au acceptat să ni se alăture și să ducă mesajul campaniei spre publicul lor, vrem să aducem tema sănătății mintale pe agenda publică. Dorim să deschidem conversații despre contextul actual și impactul acestuia asupra sănătății mintale, să implicăm întreaga societate pentru conștientizarea importanței acesteia, reducerea stigmei și susținerea unui sistem de sprijin pentru cei care se confruntă cu astfel de probleme. Putem contribui fiecare dintre noi, cu oricât de puțin, de aici și ideea de click cu click. Cu fiecare leu donat pentru activitățile noastre, prin fiecare gest de solidaritate, construim împreună o comunitate în care nimeni nu va trece singur prin perioadele în care se confruntă cu probleme de sănătate mintală.”, spune Amedeea Enache, directorul executiv al Fundației ESTUAR. 

Campania va începe astăzi, 27 iulie iar debutul ei va fi marcat la București, în cadrul concertului The Mono Jacks de la București, din clubul Expirat.  Soliștii celor trei formații care susțin demersul nostru, Doru Trăscău (The Mono Jacks), Doru Pușcașu (Om la Lună) și Cătălin Rulea (Toulouse Lautrec) au ales să susțină fiecare câte una dintre activitățile fundației pentru care căutăm finanțare (psihoterapie, centre de zi, locuințe protejate) și sunt și personajele principale ale execuțiilor video.

 

Execuția creativă a campaniei a fost posibilă prin generozitatea celor trei trupe muzicale care și-au donat fiecare una dintre cele mai cunoscute piese ale lor pentru a le susține mesajul și cea a unora dintre persoanele care beneficiază de serviciile Fundației Estuar care și-au asociat imaginea cu campania.

Campania "Click cu Click", a fost creată de o echipă formată din Cătălin Rulea (Creative Laboratories/ Toulouse Lautrec), Codin Caradimu (CAP) şi Ruxandra Mocanu (Shishi Media), fotografiile au fost realizate de Cătălin Rulea iar partea audio-video de Cătălin Cazacu (BlackHat). Difuzarea va începe în perioada următoare prin intermediul partenerilor media, RockFM și Havas Media. 

Fundația ESTUAR îi invită pe toţi cei care vor să se implice și să le sprijine proiectele să doneze prin una dintre următoarele modalități:

- Online pe estuar.org/donatii
- SMS la 8845 cu textul ESTUAR pentru o donație lunară de 2 euro
Redirecționarea unei părți din impozit

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related