Zaga Brand, nominalizată la Digital Communication Awards 2022

Zaga Brand, nominalizată la Digital Communication Awards 2022
Silvia Teodorescu, directorul Zaga Brand

Agenția Zaga Brand a intrat pe lista scurtă pentru două categorii la Digital Communication Awards 2022.

”Bornele nevăzute de pe Via Transilvanica”, proiectul început în 2021 și derulat prin platforma culturală Cronicari Digitali alături de Raiffeisen Bank Romania, este nominalizată la două categorii de premii: Influencer Communications și Storytelling.

”Am pornit pe drumul cunoscutelor borne de andezit care nu te lasă să te pierzi și unesc sate uitate până acum de lume, de orașe cunoscute, ca să descoperim bornele nevăzute ale drumului care unește o țară, de sus, din Nord, de la Putna, până la Sud, la Dunăre, în Drobeta Turnu Severin.

Via Transilvania este proiectul despre România reală,  unul care redă mândrie și sens oamenilor și comunităților. Pentru aceste comunități, pentru curajul și perseverența celor de la Tășuleasa Social care fac posibil acest drum, pentru toți cei care vor să sție adevărul despre ei și despre țara în care locuiesc, am făcut în 2021 prima monografie digitala a Via Transilvanica, după ce am parcurs-o de la un capăt la celălalt, într-un Heritage Trip special.

În aceste zile continuăm proiectul și adunăm noi experiențe în Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica, urmând să le aducem inclusiv în offline, la București, pe 9, 10 și 11 septembrie la Muzeul Țăranului Român”, precizează Silvia Teodorescu, directorul  Zaga Brand.

Digital Communication Awards sunt premiile care răsplătesc campaniile și proiectele online începând din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards oferă o recunoaștere internațională pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar și un impact pe termen lung pentru industria online, stabilind noi standarde pentru profesioniștii din întreaga lume.

Prima monografie digitală a Via Transilvanica a fost realizată în 2021 odată cu parcurgerea ei în premieră, de la un capăt la celălalt, într-un Heritage Trip special, de către Cronicari Digitali.

O călătorie de zeci de kilometri pe jos, pe cărare, sute de kilometri cu mașina, peste 50 de obiective de patrimoniu vizitate cu o echipă formată din oameni de calitate, creatori de conținut (blogeri, vlogeri, instagrameri), producători video și soundtrack, jurnaliști, copywriters, fotografi profesioniști, fiecare cu câte o misiune diferită care să contribuie la monografia digitală

Toate acestea au fost documentate de peste 20 de oameni care au plecat la drum pentru a descoperi Via în fața comunităților lor și au ajuns să își schimbe propria percepție despre cărare, odată ce au interacționat cu oamenii și locurile vizitate.

Bornele nevăzute ale Via Transilvanica, din care face parte monografia Via Transilvanica, este realizat de Cronicari Digitali, platforma culturală imaginată de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART),  cu susținerea integrală a Raiffeisen Bank România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related