Tazz și Sports Festival susțin echipa de fotbal unificat a României din cadrul Special Olympics

Tazz și Sports Festival susțin echipa de fotbal unificat a României din cadrul Special Olympics

Tazz și Sports Festival pun în vânzare mingea oficială din meciul de retragere al lui Adrian Mutu, iar întreaga sumă obținută va fi donată echipei de fotbal unificat din cadrul Special Olympics România, formată din 16 tineri pasionați de fotbal.

Unified Sports® din cadrul Special Olympics reunește sportivi cu și fără dizabilități intelectuale pentru a juca în aceeași echipă, demonstrând modul în care jocul de echipă și camaraderia sportivă pot distruge barierele, construind un model de acceptare și incluziune prin sport pentru generațiile următoare. Astfel, Tazz și Sports Festival își propun să susțină noile generații care scriu mai departe istorie, promovând incluziunea în lumea sportului.

Prin vânzarea mingii-simbol din ultimul spectacol de pe teren al Briliantului, Tazz și Sports Festival redirecționează suma de 25,000 lei către Special Olympics România, pentru a contribui la susținerea acestor tineri fotbaliști în demersul lor de a promova incluziunea prin sport, un incredibil spirit de echipă și un stil de viață activ, inspirat de pasiunea pentru fotbal. 

 

Povestea mingii-simbol a început în 11 iunie, pe Cluj Arena, la Sports Festival, când a fost livrată direct în mâinile lui Mutu, la începutul ultimului său meci, de către campionul național și mondial la Bike Trial Iulian Zaharie, ca rider Tazz. Mingea e semnată de legende ale fotbalului internațional, de la Adrian Mutu și Gheorghe Hagi la Claude Makélélé, Luca Toni, Fabio Cannavaro și multe alte nume marcante.

„Această donație către Special Olympics România este un moment special și are o semnificație deosebită pentru noi, deoarece, împreună cu Sports Festival, încercăm să contribuim la scrierea de noi capitole din istoria fotbalului, promovând o atitudine incluzivă față de sport. Așadar, ne propunem ca acesta să fie doar începutul implicării Tazz în susținerea noilor generații pasionate de sport în România. Mulțumim celor de la Sports Festival, care ne-au motivat, de la care am învățat și împreună cu care încercăm să aducem o contribuție relevantă pentru tinerii sportivi de azi. a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz.

„Pentru noi, sportul este incluziune și comunitate, fair-play, entuziasm și sănătate. Acum, trăim emoția acestor patru elemente care animă lumea sportului, în general. Deși Sports Festival a durat doar 4 zile, evenimentul a creat simboluri puternice în jurul său. Ediția a treia își lasă amprenta mai departe în comunitate datorită mingii de joc, folosită în meciul de retragere al lui Adrian Mutu. Simbol cu greutate, mingea a fost semnată de nume care au făcut istorie în fotbalul mondial. Destinul ei va fi unul extraordinar, va susține pasiunea pentru sport prin donarea banilor obținuți din vânzarea ei către Special Olympics România. Mulțumim Tazz pentru implicarea fără ezitare în acest proiect, jucătorilor prezenți la demonstrativul de fotbal de la Sports Festival, a căror semnătură a creat povestea, și fanilor sportului care știu ce valoare și putere de coeziune are acest obiect simbolic.” a adăugat Mirel Alexa, Director Executiv Sports Festival.

Campania se adresează persoanelor peste 18 ani.

Tazz este platforma locală de livrare rapidă care oferă la doar un click distanță preparate de la cele mai bune restaurante din țară, dar și produse diverse: de la cumpărături zilnice, medicamente și flori, la cărți, articole sportive, produse de îngrijire personală și înfrumusețare. Utilizatorii Tazz au parte de beneficii exclusive - comandă de grup, evenimente culinare cu chefi locali și plată cu toate cardurile de masă disponibile. Cea mai descărcată aplicație „Food & Drink” din România, Tazz poate fi accesată din aplicațiile de mobil Android și iOS, dar și online pe tazz.ro, din peste 33 de orașe din țară.  

SPORTS FESTIVAL este sigurul eveniment multi-sport din România, în care participanții de orice vârstă pot să își descopere pasiunea pentru mișcare. În 2022, peste 110.000 de oameni s-au bucurat de spectacolul sportului în cadrul celei de-a treia ediții SPORTS FESTIVAL, care a avut loc în  9-12 iunie, în Cluj-Napoca. Evenimentul a inclus două meciuri-show impresionante, dedicate marilor sportivi Horia Tecău și Adrian Mutu, un masterclass cu cel mai în vogă coach de tenis al momentului, Patrick Mouratoglou, Crosul Super Eroilor pentru susținerea cauzei Spitale Publice Din Bani Privați, Sports Talks cu un concept dedicat nevoii de mentori, inițiere în 22 de sporturi, care au putut fi încercate gratuit de cei peste 13.000 de participanți, copii și adulți, alte demonstrații și competiții sportive, concerte și multă distracție. Primele două ediții Sports Festival au avut loc în 2018 și 2019, iar la ele au participat zeci de mii de pasionați de sport.

Fondată în 1968Special Olympics este o mișcare globală care are scopul de a pune capăt discriminării persoanelor cu dizabilități intelectuale. Din 2003, de când Fundația Special Olympics România activează în țara noastră,  intenția declarată este aceea de a ajunge la cât mai multe dintre persoanele cu dizabilități intelectuale și familiile lor prin competiții sportive, cursuri, evaluări ale stării de sănătate, evenimente de strângere de fonduri și prin soluții sustenabile pentru creșterea gradului de implicare a persoanelor adulte cu dizabilități intelectuale. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related