Relatia client-agentie nu e relatia sultan-neveste

Anul acesta a intrat in topul agentiilor de publicitate romanesti castigatoare la Golden Drum, este renumita pentru spoturile realizate la Alexandrion si Kreskova. Papaya Advertising reprezinta insa mult mai mult decat aceste doua branduri. M-am intalnit cu Robert Tiderle, Creative Director-ul agentiei, si am aflat mai multe.

IQads: Ce are Papaya si nu au alte agentii?
Robert Tiderle: Independenta. Neatarnare. Mojo. Nu suntem datori nimanui cu nimic, decat clientilor nostri. Dar si pentru acestia livram ceea ce propunem noi, propuneri pentru care ne asumam responsabilitatea, nu ceea ce ni se impune. Eu personal m-am saturat de scuza: "Asa a vrut clientul". Pentru mine omul de agentie care se ascunde in spatele acesteia, nu are nici o valoare. Intre clienti si agentii exista contracte. Asta presupune un parteneriat, nu relatia dintre sultan si neveste. Si pentru ca nu suntem in business-ul asta ca sa ne facem de ras, daca nu gasim intelegere, pur si simplu renuntam la colaborarea respectiva. Daca toate agentiile ar avea puterea sa-i spuna clientului ca nu se baga intr-un proiect incoerent sau de slaba calitate, piata asta s-ar dezvolta mai rapid si mai frumos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

valentina arseni
acum 17 ani
Mi se pare super numele de Papaya Advertising


Branded


Related