Robert Tiderle dezvaluie misterele umorului fin, stil Cava d'Oro

Buzz cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising)
IQads: Am auzit ca doar oamenii fini din publicitate pot intelege rafinamentul umorului din spotul Cava d'Oro. Asa o fi?
Robert Tiderle: Este intr-adevar un spot pentru elite. Putini pot intelege ce am vrut sa comunicam. Ma bucur ca mai sunt oameni in Romania care apreciaza acest gen extrem de rar de umor. Si ca ei se afla printre noi, in publicitate. Mai ales chestia aia, cu "Niste tarani". A fost atat de subtila incat nu s-au prins decat foarte putini: oamenii fini din publicitate, politistii, locuitorii din mediul rural (taranii, nepeiorativ) si cei din urban.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

Florin Gheorghe
acum 15 ani
In zilele noastre, cuvintele astea doua: stil si subtilitate, sunt foarte interpretabile. Spoturile astea doua au orice altceva, numai umor subtil si cu stil nu au. Unde-i subtilitatea in sintagma: "niste tarani"? Daca ma intrebi pe mine ce inteleg prin umor subtil si cu stil, iti recomand sa revezi: Shakespeare in Love sau Charlie Wilson's War.

Din domeniul advertisingului, acum, nu imi vine in minte nici un exemplu.

oprea lucian
acum 15 ani
- au inceput sa "recomande" acuma

- niste tarani, dom`ne, niste tarani..

Liliana Gabriela Badalan
acum 15 ani
Cred ca varianta cu beep ar deveni clar un spot de care "taranii" sa se ia cu motiv, dar ce sa le ceri domne...
bugmenot popescu
acum 15 ani
Superb clipul - daca as fi fost intrebat, le-as fi sugerat producatorilor sa dea un ban in plus si sa-i distribuie in rolurile taranilor pe V. Rebengiuc si pe V. Uritescu. In felul asta, asemanarea cu Morometii lui Marin Preda ar fi fost "oficializata la nivel de partid si de stat", ca sa inteleaga pana si politzishtii. Sa nu fiu inteles gresit: interpretii alesi de agentie sunt superbi, interpreteaza "cu stil", dar au fost la randul lor gresit interpretati de "niste tarani"...
Alberto Florin Lupescu
acum 15 ani
"Nu ai cu cine!".... Sunt prea putini cei care vor si pot face ceva pentru noi si emanciparea noastra!
claudiu dobrita
acum 15 ani
tu chiar nu intelegi nimic, nu-i asa?
Stefanache George
acum 15 ani
Consider ca spotul "Le birt" reprezinta o forma de discriminare pozitiva a politistilor ,prin asocierea dintre acestia din urma si telecomanda, care chiar daca reprezinta un model mai vechi are totusi mai mult de doua-trei butoane...
Florin Gheorghe
acum 15 ani
Eu am inteles doar ironia. Dar dincolo de ea, probabil, sunt incapabil sa vad stilul si subtilitatea. Daca ma indreapta spre lumina cineva care a inteles perfect spoturile, as fi mai mult decat recunoscator. Fiindca mie nu mi se par deloc senzationale.

Merci,

Florin

Craciun Daniel
acum 15 ani
Fara pretentii de specialist, opinez ca primul spot e cu adevarat bun (cel cu politistul). Taranii vor sa adauge un pic de stil in viata lor, deci asculta (si repeta) lectia de lb. franceza la birt, ca sa nu mai vorbesc de imaginea cu parcatul riguros al carutei. Ce mai, dom'le, oamenii vor sa aiba stil si d'aia beau Cava d'Oro! Cel de-al doilea e fortat, neveridic (sub aspect artistic), iar ideea se pierde. Impactul este, de aceea, mai scazut. Trebuia mentinut primul spot, chiar cu beep... Toata lumea ar fi stiut despre ce e vorba, si ar fi completat propozitia in gand sau cu voce tare!


Branded


Related