La Fantana prati oblik vaseg biznisa

In romaneste, La Fantana se adapteaza afacerilor alaturi de Cohn&Jansen / Ashley&Holmes. Colaborarea dintre La Fantana si Cohn&Jansen / Ashley&Holmes include din 2006 si proiectele creative pentru La Fantana Serbia. Atat in Romania, cat si in Serbia, campania cu obiecte relizate din apa a fost declinata in print si outdoor.

"Intrebari si raspunsuri despre campania La Fantana. Cum sa transformi o campanie tactica intr-o campanie de imagine? Intr-un meeting a venit de la client brieful de a face ceva pe flexibilitate - abonamentele La Fantana variaza ca pret si cantitate, functie de nevoile clientului. Pasul urmator a fost sa interpretam acest mesaj. Scormonind adanc prin micile cunostinte de fizica avute la dispozitie mi-am amintit ca apa, ca orice lichid, n-are forma proprie, ci se adapteaza vasului in care se afla. Principiul se poate extinde si asupra afacerilor: apa oferita de abonamentele La Fantana ia forma oricarei afaceri, se potriveste perfect cu aceasta. Cum facem ad-urile? a fost urmatoarea intrebare. Orice afacere poate fi identificata cu un obiect, iar orice obiect volumetric poate fi construit din apa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Related