Epidemie de blogoree

Scriu concepte in writely si tin evidenta proiectelor in google spreadsheets. Vorbesc pe mess mai mult decat la telefon. Am prieteni pe care nu i-am vazut de ani de zile dar despre care stiu tot. Oriunde ai fi, in Canada, Marea Britanie, Italia, Australia sau Romania un singur lucru e important: sa-ti mearga netul. Blog-urile, filmele de pe youtube, skype-ul, albumele de pe flickr si emailul iti asigura viata sociala.

Fac spoturi pentru tv dar ma uit la reclame doar pe youtube sau pe IQads. Scriu ad-uri de presa dar citesc doar reviste on-line. Ascult podcast-uri si ma gandesc la spoturi radio. Lurzer-ul sta prafuit intr-ul colt. Gasesti din ce in ce mai multe ad-uri pe net.

Intru pe digg.com sa vad ce se mai citeste in lume. Prefer pdf-urile cartilor tiparite pentru simplul motiv ca stick-ul de memorie este mai usor de carat in rucsac. Oricum, am biblioteca mea de site-uri pe http://del.icio.us/ciprian.banica, asa ca pot sa citesc ceva bun oriunde as fi. Doar sa am zapp-ul la mine.

Blog-urile, RSS-urile, wiki-urile, site-urile de social networking, IM-urile fac parte din viata noastra. Si nu ma refer aici la avatarul din Second Life.
Maria si Ion se intalnesc la discoteca dupa ce s-au placut pe myspace, iar in curand Marita o sa asculte podcast-uri in timp ce isi scoate oile pe pasunea gasita pe google earth. O epidemie de blogoree ne paste pe toti.

Web 2.0 este un imens univers in care fiecare utilizator are ceva de zis, imagini de share-uit, un produs de criticat sau o poveste de spus. Si mai ales brand-uri de iubit pe care le slaveste cum se pricepe mai bine. Comunitati din ce in ce mai mari incep sa apara, de la fanaticii care-l venereaza pe Steve Jobs, asteptand iPhone-ul in fata macbook-urilor lor, pana la mamicile de pe forumul desprecopii.com.

Grupuri imense de consumatori se strang in acelasi loc, toti vorbind despre brand-ul tau. De la medici la masini de spalat, orice primeste note si stelute, plusuri si minusuri in functie de experientele personale. Fiecare consumator conteaza.

Viata se muta pe net. Si advertisingul odata cu ea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune


Comentarii

Gabriela Datcu - gegiu
acum 17 ani
Viata noastra intr-adevar se muta pe net. iar asta imi da un sentiment ciudat... Suntem tot mai mult in contact, dar comunicam din ce in ce mai putin. Ca si in noua reclama cu tipul care canta ca-i singur in fata calculatorului (cosmote), si eu prefer 1/2 h la o masa cu 2 prieteni decat 7 ore pe mess cu o droaie de ferestre, ascunzand-ma de unii prieteni si palavragind vorbe goale cu altii.
Andrei Ograda
acum 17 ani
ha! va vad pe toti ca am program sa ii vad pe invizibili, sunt genial, sunt inaintea tuturor ... oare ei ma vad, daca au si ei programul, doar e freeware! ce conteaza, eu sunt ascuns aici pe net. mancarea nu am mai vazut-o de mult decat pe alimentara.ro, mai ies cate odata sa imi cumpar tigari (cand pica reteaua). :|

pentru o experienta noua incercati http://bustean.blogspot.com si lasati-mi id-urile voastre de mess, facem schimb de melodii si ne credem in disco :D/

valentina arseni
acum 17 ani
ca si versurile din vechea melodie

...there's to many tock and no comunication...

Sinziana B
acum 17 ani
ne place...fiecare se simte stapan pe situatie...nu mai este intimidat ca are pistrui sau 1,20m, sau ca nu are ultima haina de la kenvelo. din fericire unii dintre noi au job-uri care implica www-ul rar. ei mai au o sansa, in rest... doar o cadere monstru de retea ne-ar destepta. Doamne fereste!
Andreea Sadova
acum 17 ani
am de transmis un mesaj de la www.desprecopii.com

Mai bine blogoree decat blenoragie, domnilor!

Pt. autorul articolului il asteptam cu drag, pe un forum in flacari, in mijlocul a catorva mamici cu chef de discutie !

Sarbatori fericite.



Branded


Related