Nu ai auzit veștile încă? Evenimentul Heading for the Future tocmai a început și schimba viitorul tinerilor

Nu ai auzit veștile încă? Evenimentul Heading for the Future tocmai a început și schimba viitorul tinerilor

Heading for the Future este un eveniment organizat de AIESEC în București. Acesta a apărut anul trecut, aflându-se acum la cea de-a doua ediție, din  inițiativa de a ajuta studenții în  descoperirea  domeniului ideal pentru ei și pentru a le oferi un punct de plecare în construirea carierei lor. Scopul acestuia este de a oferi tinerilor oportunitatea  de a-și testa viitorul mediu de lucru, prin intermediul unor workshop-uri practice și interactive.

Workshop-urile abordează teme precum: marketing, finances, HR, comunicare & vorbit în public și nu numai, acestea fiind susținute de reprezentanții experimentați ai companiilor din România sau de oameni cunoscuți din social media. În prezent, printre companiile care țin aceste workshop-uri se numără: Michelin, Mazars, Trend Consult și PepsiCo, însă vă urma și o sesiune ținută de PR specialist, Monica Munteanu, pe partea de influencer marketing & social media. Toate workshop-urile se desfășoară în sediul companiilor, oferindu-le studenților ocazia de a dobândi cunoștințe noi, într-un mediu fizic.

Când a început evenimentul?

Deși durata acestuia este de 4 săptămâni, opening-ul Heading for the Future a avut loc pe data de 7 noiembrie, unde au participat 60 de persoane, dornice să parcurgă  această nouă experiență.

Cum s-a desfășurat opening-ul Heading for the Future?

La deschiderea evenimentului a participat un reprezentant din partea Michelin, care lucrează pe partea de Employer Branding. Alături de ea, s-au alăturat și doi reprezentanți AIESEC București, care au coordonat evenimentul și au  oferit mai multe detalii despre acesta. A avut loc și o prezentare a uneia dintre oportunitățile oferite de AIESEC, Global Volunteer, în care un fost voluntar care s-a întors din Turcia ne-a povestit în detaliu aventura prin care a trecut și cum s-a dezvoltat pe plan personal.

Aici sunt câteva mici surprize pentru participanții care s-au înscris la eveniment și au venit la deschidere.

Suntem nerăbdători pentru desfășurarea evenimentului Heading for the Future și ce va urma în continuare. De altfel, așteptăm că participanții să vină într-un număr cât mai mare la la workshop-uri și să se bucure din plin de această experiență pe care o vor trai.

Organizaţia AIESEC România a fost înfiinţată în 1990, dar la nivel global AIESEC există din 1948, până în prezent extinzându-se în peste 110 țări. În România AIESEC este prezentă în 13 oraşe şi este una din cele mai mari organizaţii conduse de tineri. AIESEC urmărește dezvoltarea leadership-ului în tineri și crearea unui impact pozitiv în comunitate, prin oportunități locale sau programe de schimb internaționale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related