Business storytelling, un curs care te învață să spui povestea brand-ului

Business storytelling, un curs care te învață să spui povestea brand-ului

Cursul de business storytelling este cel mai nou program lansat de agenția de training Cursuri Creative. Cu ajutorul trainerului Mihai Mănescu, specialist în comunicare, profesor,scenarist şi producător al filmului “Copacul Dorințelor: Amintiri din copilărie” şi autor al romanului omonim, cursanții vor învăța ce stă în spatele unei povești care stârnește emoții, captează atenția și declanșează fidelitatea unui consumator. Cursul se desfășoară pe parcursului unei zile și explorează modele de lucru care îmbină tehnicile de realizare a unui scenariu de film cu cele de copywriting. Totodată, cursanţii vor descoperi cele mai noi tendinţe în storytelling-ul internaţional, cu focus pe două concepte care vor schimba radical comunicarea şi marketingul în următorii ani: Live Commerce şi Shoppertainment.

 

De ce brandurile au nevoie de povești?

Uitați-vă în jur. Într-o societate cu milioane de consumatori şi angajați, vedem cum ne este din ce în ce mai dificil să comunicăm cu ei. Generațiile se schimbă şi nu mai este mult timp până când Millenials şi Generația Z vor domina total piața. Cum să fim mai prezenți şi mai activi în fața acestor schimbări continue din piață, fie că vrem să vindem produse, să fim mai atractivi pentru angajați, să îi facem să stea cât mai mult în companie sau să fie mai eficienți? Simplu: Le dăm un scop, un țel, un ideal măreț… cu alte cuvinte devenim relevanți în fața lor. Acest added value, pe care oricine îl caută în business-ul lui, se poate obține printr-o singură cale: storytelling” spune trainerul Mihai Mănescu.

 

Ce vrem să schimbăm în cultura corporatistă cu un curs de business storytelling?

Cursul abordează, într-o manieră creativă și aplicată, etapele construcției unei povești de brand. Pornind de la valorile acestuia până la identificarea empatică a consumatorului cu brandul și crearea unui scenariu, trainerul îi ajută pe participanți să identifice corect triggerele emoționale și să devină relevanți pentru public.

Programul își propune să schimbe paradigma comunicării clasice, axată pe produse și servicii, cu una bazată pe valori,misiune şi experienţe, care creează o legătură profundă cu publicul și generează acțiune. Fie că ne adresăm unor companii cu programe de comunicare complexe sau unui start-up, misiunea acestui program este să ajute la setarea principiilor sănătoase de storytelling, oferind pașii pentru crearea unui scenariu gata de pus în aplicare.

Cursul de business storytelling se încadrează perfect în linia de training pe care o oferim, de peste 12 ani, cursanților noștri. Alături de programe de comunicare și copywriting este necesar să mergem în profunzimea comunicării și să oferim pârghii pentru profesioniștii care vor să creeze povești relevante pentru un public selectiv, care nu mai este 100% influențat de marketing-ul clasic. Asemenea tuturor programelor noastre, cursul de business storytelling este creat de un specialist cu experiență și validat în domeniul său de activitate. Mihai vine cu o abordare nouă și cu exemple de succes din activitatea sa de comunicator, profesor și autor. Credem că acest curs va ajuta brand-urile să de (re)definească, printr-o comunicare autentică cu publicul lor” spune Bianca Preda, business manager al agenției Cursuri Creative.

 

Cine este Mihai Mănescu

Mihai este scenarist, producător și specialist în comunicare, cunoscut în special pentru filmul „Copacul Dorințelor: Amintiri din copilărie”, unde semnează scenariul și producția. A absolvit UNATC în 2007 și a obţinut doctoratul în cinematografie și media în 2011. Predă scenaristică la Universitarea Hyperion de peste 10 ani, acestea fiind influenţate de principiile călătoriei eroului, create de renumitul profesor de mitologie, Joseph Campbell. Timp de 6 ani, Mihai Mănescu a coordonat departamentul de comunicare al fundației HOSPICE Casa Speranței, dezvoltând și implementând strategia și campaniile de comunicare ale organizaţiei ce au ajutat la generarea unor venituri de peste 10 milioane de Euro pentru serviciile oferite de fundație. Din 2022, Mihai s-a alăturat echipei streams.live în funcția de Live Shopping Evangelist, îmbinând experiența sa în producție de film cu cea în comunicare, fundraising și storytelling, pentru a dezvolta piața de Live Stream Shopping din România și Europa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related