
Content Marketing


Epilare #caLumea – FRIENDS\TBWA și Philips Lumea IPL redefinesc epilarea pentru femeile care nu mai acceptă compromisuri

Confident Communications lansează divizia de sustenabilitate: Confident Impact. Diana Dincă-Lupu, numită Head of Sustainability

v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube showul online „Logica de bărbat pus pe inventat”

Inovație digitală în educație: StudyVerse, o experiență multimedia care ghidează viitorii studenți în alegerea carierei

Raiffeisen Bank România a sărbătorit Ziua Copilului oferind cursuri gratuite de AI copiilor angajaților

Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI

difrnt. anunță lansare noului website. Dan Toma, CEO & Partner: „Este o extensie a modului în care gândim și colaborăm”

Raiffeisen Comunități continuă să susțină TOT CE NE UNEȘTE cu granturi în valoare totală de 1 milion de euro

The Book Fact Checker, prima campanie de fact-checking realizată de o librărie împotriva dezinformării, semnată Cărturești și VML
