
Content Marketing


Sector7 HUB împrospătează comunicarea Cartofisserie cu o „Cartoserie” de content: Proaspeți Și Neliniștiți

Studiu SanoPass FIT by MedLife: 65% dintre utilizatorii de Instagram vor să fie mai Hot, în timp ce 60% dintre utilizatorii de Facebook vor să fie mai Healthy

De la jobul pe care nu îl vrea nimeni, până la cel mai important rol în departamentul de Social Media. Tribal Worldwide și McDonald’s România au dus Community Management-ul la un alt nivel: de memă

Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

Circle & Square devine partenerul de comunicare pentru brandurile. Dr. Grandel, Mia Calnea și Nelly Professional

Legrand și White Image lansează campania „Cucerește viitorul proiectelor alături de Legrand" și își recompensează partenerii

Școala de Vară GPeC 23-28 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing alături de unii dintre cei mai buni specialiști din online

S-a lansat „CAN RECLAME”, podcastul care invită publicitarii să spună cât de cool (mai) e să lucrezi în publicitate

Inovare în publicitate: Cum redefinește Artvertising comunicarea cu ajutorul Inteligenței Artificiale

Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea

Laura Vingan: Agențiile se luptă cu o reputație în declin a publicității, iar acest lucru se face resimțit peste tot în Europa

D|MBC lansează The Human Side Of Marketing. O campanie despre autenticitate și curaj cu români care fac performanță în marketing
