Content Marketing
Tattoo Weirdly Wonderful. Ana-Maria Ene: Lucrez cu un mediu viu, care nu permite ștergere sau reluare. Fiecare gest trebuie decis înainte să devină permanent
difrnt.: Onioptic Medical înregistrează o creștere de 48% a traficului organic printr-o strategie SEO axată pe rigoare medicală
„În banca mea”, inițiativa semnată de Romanian Angel Appeal și Waio Studio, îi cheamă pe adulți să privească lumea prin ochii adolescenților și să dea startul dialogului empatic
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei aduce un omagiu spiritului românesc prin lansarea colecției “Spirit”, în premieră la Paris
Tattoo Weirdly Wonderful. Mădălina Franciug: Tatuajele au devenit limbajul vindecării, al identității și al frumuseții personale
[Visual Key] Bianca Dragu & Mircea Solomiea: Trăim într-un haos vizual în care totul vrea să fie „cool” și „vândut repede”, dar rareori mai vezi ceva curat, care respiră
Voxa, evaluată la 30 de milioane de euro | Dan Vidrașcu: "Voxa este prezentă în 10 țări și operează la nivel global cu un catalog în limba engleză de peste 100.000 de titluri"
Digital Climbers a transformat planificarea media cu ajutorul unui sistem inteligent care aduce claritate și timp suplimentar echipelor de marketing
Tattoo Weirdly Wonderful. Liviu Diaconu: Incerc sa fac arta care te face sa simti ceva, nu care arata intr-un fel foarte specific
FameUp aduce predictibilitate în influencer marketing: targetare autentică și estimări reale înainte de lansarea campaniei
Tattoo Weirdly Wonderful. Madalin Pufu: Tatuajele funcționează ca un dialog între corp, identitate și societate
Viktor Condratov & Tudor Foca: CURENT a început ca o nevoie de a spune poveștile reale ale oamenilor care mișcă cultura urbană din România, de a documenta altfel ceea ce se intampla pe scena urbana
Aela Cotabiță, Highlight PR: Într-un ecosistem media suprasaturat, relevanța se construiește prin selecție
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Godmother, împreună cu Irina Rimes şi Roman Tolici, semnează un proiect românesc nominalizat la BEA World 2025
COJO lansează melodia "Latent" – un manifest muzical pentru tinerii care visează cu ochii deschiși - o colaborare cu producătorul și regizorul iRonic Distors și alături de comunitatea Zbor România
Tattoo Weirdly Wonderful. Alex Alcaz: Tatuajele au evoluat în tehnică și compoziție, atingând un nivel vizual incredibil, fiind mai mult o fuziune a corpului uman cu arta





















