
Articole care fac referire la ADOR


Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
![[RDW x 10] Andrei Borțun: România în care sper eu să trăiască copiii mei este o Românie plină de RDW-uri, de Gale ale Societății Civile, de Cartiere Creative și Combinate, de Show-uri Diploma](https://media.iqads.ro/2022/04/andrei-bortun-1-cover-410.jpg)
[RDW x 10] Andrei Borțun: România în care sper eu să trăiască copiii mei este o Românie plină de RDW-uri, de Gale ale Societății Civile, de Cartiere Creative și Combinate, de Show-uri Diploma
![[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor](https://media.iqads.ro/2021/09/mugur-4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor

Andreea Tocilescu, în selecția D&AD: Ador să mă gandesc la branduri ca la o persoană, pentru a putea lucra cât mai ușor cu ele
![[Ad-urile Moldovei] Eugen Boico (Publicis): Eram tineri și foarte harnici, toți străinii remarcau asta după contactul cu echipa locală](https://media.iqads.ro/2019/09/eugen-boico-cover-410.jpg)
[Ad-urile Moldovei] Eugen Boico (Publicis): Eram tineri și foarte harnici, toți străinii remarcau asta după contactul cu echipa locală

Achim Scarlat, despre seria Dezaburit: ”Ce e important de stiut, dar plictisitor de aflat? Drepturile cetatenesti”

UX Days | Stephanie Troeth: "O experiență bună a utilizatorilor este esențială pentru orice fel de business"

Alex Tocilescu despre ”Mileul de Aur”, premiile neoficiale ale publicității: Există insule in-store în care s-a investit multă muncă & creativitate și merită și ele premiate
![[Juratii FIBRA] Robert Nagy (HEAVY): Work-ul bun tine in principiu de capacitatea de a trece peste conventii si de a convinge un client sa faca ceva curajos](https://media.iqads.ro/2016/02/rdn-portrait-300ppdsi-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA] Robert Nagy (HEAVY): Work-ul bun tine in principiu de capacitatea de a trece peste conventii si de a convinge un client sa faca ceva curajos
![[Design Freelancers] Saddo: Am invatat sa accept challenge-uri cat mai solicitante si sa-mi diversific skill-urile si viziunea](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25276-cover-410.jpg)
[Design Freelancers] Saddo: Am invatat sa accept challenge-uri cat mai solicitante si sa-mi diversific skill-urile si viziunea

Liviu Turcanu, Serban Alexandrescu, Corina Bacanu, Dani Macarie si Marius Rosu despre publicitatea romaneasca din 2011

Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala
![[AdBreak #43] Povestea completa a spoturilor Teletech - "Star Wars" si "Batman", spusa de Bogdan Naumovici](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16595-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Povestea completa a spoturilor Teletech - "Star Wars" si "Batman", spusa de Bogdan Naumovici
![[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Claudiu Dobrita, Mihai Gongu, Robert Tiderle, Razvan Capanescu](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16592-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Claudiu Dobrita, Mihai Gongu, Robert Tiderle, Razvan Capanescu

Mesaje pentru clienti si amintiri din vremurile bune pe scena Galei "10 ani de creativitate romaneasca"

Stefan Iordache (COO, Leo Burnett): "Sa ne intoarcem la indrazneala de acum 10 ani, sa nu ne mai ascundem deciziile in spatele focus group-urilor!"

Evenimentul "10 ani de creativitate romaneasca bye ADOR" va premia cele mai bune reclame romanesti din 2002 - 2011
![[AdBreak #39] Cum sustin Radio 21, Radio ZU, Kiss FM si Magic FM promisiunea de brand din campanii prin emisiuni?](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[AdBreak #39] Cum sustin Radio 21, Radio ZU, Kiss FM si Magic FM promisiunea de brand din campanii prin emisiuni?
![[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta
![[Training IQads Kadett] 3 creativi din Mercury360 povestesc despre modul in care se construieste o campanie sociala](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[Training IQads Kadett] 3 creativi din Mercury360 povestesc despre modul in care se construieste o campanie sociala

In cei doi ani de activitate, INTERACTIONS are o cifra de afaceri cumulata de 4 milioane RON si o marja de profit de 15%
![[On the move] Dupa 11, respectiv 4 ani la Graffiti BBDO, Alina Zaharescu si Ana-Maria Taralunga pleaca la Saatchi & Saatchi](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)