Reclamele pentru copii, discutate la ANA

AdAge prezinta un subiect foarte dezbatut inca de anul trecut si reluat de Association of National Advertisers: reclamele care au ca public tinta copiii. "2007 va fi un an in care avocatii se vor concentra asupra reclamelor pentru copii", a spus John Feldman, partener la firma de avocatura Reed Smith, la conferinta Advertising Law & Business a ANA. La aceasta conferinta, dl. Feldman a anuntat crearea KidAdLaw.com, un website care ofera informatii si stiri noi referitoare la activitatile de marketing reglementate pentru copii.

Feldman a vorbit foarte raspicat despre faptul ca producatorii de mancare nu trebuie sa fie limitati de critici si reglementari. "Daca ai o afacere cu bomboane, vinzi bomboane; daca ai o afacere cu burgeri, vinzi burgeri ", a spus el. Ceea ce trebuie sa nu faca un marketer este sa impacheteze produsul intr-unul sanatos, cand, de fapt, nu este asa.
In cadrul aceleiasi conferinte, Geoffrey Beach, partener la firma de avocatura Jones Day, a dat cateva sfaturi in ceea ce priveste scrierea si pastrarea documentelor care ii pot ajuta pe marketeri in cazul unui proces. Un paragraf mic la sfarsitul unui document poate fi suficient pentru a sublinia importanta intregului document. Este, de asemenea, important sa "spui la ce te referi si sa te referi la ceea ce spui".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune