Transparență, Creativitate, Naturalețe, atributele Colecției Capsulă® EMOȚII, concepută de Alessia Maria Stoica

Transparență, Creativitate, Naturalețe, atributele Colecției Capsulă® EMOȚII, concepută de Alessia Maria Stoica

La doar 13 ani, Alessia Maria Stoica lansează cea de-a treia sa Colecție Capsulă®, intitulată EMOȚII, gândită pentru persoanele active și îndrăznețe din tânăra generație, care își doresc să experimenteze o paletă diversă de stări și să își poată exprima trăirile prin vestimentația pe care o aleg.

Urmare firească a celor două colecții anterioare, actuala Colecție Capsulă® intitulată EMOȚII, formată din 5 piese versatile este o declarație de creativitate și autenticitate, punând în scenă materiale bogate, inițiatoare de stări de spirit diverse.

Piesele vestimentare sunt concepute de Alessia Maria Stoica, având ca reper atât linii clasice, cât și croiuri inspirate din moda contemporană. Îmbunătățite cu detalii cheie versatile, croielile sunt potrivite pentru orice formă a corpului, permițând adolescenților să se simtă bine în pielea lor, într-o etapă în care corpurile lor sunt în permanentă schimbare. Din punct de vedere cromatic accentul a fost pus pe culori de bază, care se îmbină armonios, cu naturalețe.

Emoțiile noastre sunt cele care ne influențează acțiunile, de multe ori simțim că ne domină, dar în realitate, dacă aceasta este alegerea noastră, putem deține controlul asupra lor. Pornind de la acest aspect a luat naștere Colecția Capsulă® intitulată EMOȚII compusă din 5 piese, care se pot combina pentru a obține peste 20 de ținute. Mi-am dorit să-i fac pe cei din generația mea să reflecteze asupra faptului că este important să te înțelegi și să îți recunoști stările, emoțiile, să conștientizezi etapa prin care treci, cum exprimi ceea ce simți prin vestimentație și impactul ținutelor asupra imaginii tale.”, a declarat Alessia Maria Stoica.

Pentru ca o garderobă capsulă să răspundă din punct de vedere funcțional nevoii de versatilitate, este necesar să fie respecte câteva reguli principale: coordonare cromatică și croieli care se completează ușor, pentru un aspect vizual armonios, dar și încărcătură simbolică specifică vârstei celui ce poartă piesele vestimentare, pentru a răspunde nevoilor sale de exprimare a identității stilistice într-un mod autentic.

Piesele vestimentare ale Colecției Capsulă® EMOȚII sunt create și produse în România, realizate din materiale naturale, însumând un procent global de 80% țesături din bumbac, mătase și celuloză regenerată în compoziție.

„În fiecare copil sălășluiește un spirit liber, iar faptul că libertatea vine din interior duce la dezvoltarea în mod armonios a creativității și naturaleței. Am observat de câțiva ani că Alessia Maria este foarte creativă, autentică și calculată și ne-am hotărât să îi creăm contexte propice dezvoltării personalității sale. Consider că, prin experiențele multiple pe care le-a trăit la nivel național și internațional, în relația ei cu industria modei, atât ca model, cât și ca designer, a devenit o adolescentă echilibrată, capabilă să devină un jalon inspirațional al generației sale, generație care descoperă zilnic idei prin care schimbă lumea, pentru că ele sunt rezultatul unei stări de bine, a unei combinații fericite între multe elemente. Acest lucru a fost posibil și datorită faptului că am sprijinit-o necondiționat în calitate de mamă, încurajând-o să fie prezentă în contexte diverse, în care a putut învăța de la fiecare persoană cu care interacționa, indiferent de vârstă, pentru că am considerat că fiecare dintre noi este unic în felul lui și își poate pune amprenta asupra unui adult în formare.”,  a declarat Nisrin Stoica.

Alessia Maria Stoica a lansat în anul 2022 alte două colecții:

  • Mix la Milano, o colecție în care a mixat denimul cu diferite alte țesături într-o viziune stilistică inedită Pop Art, vibrantă și cu impact vizual dat de liniile geometrice îndrăznețe abordate pentru fiecare piesă;
  • SHAIKHA în Dubai, inspirată de influențele orientale, frumusețea și bogăția țesăturilor, strălucirea bijuteriilor și accesoriilor, combinată cu mirosul parfumurilor, destinată caracterelor și personalităților puternice.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related