Articole care fac referire la Galeriu & Partners
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Galeriu & Partners
Originals și Cosmina Grigore lansează campania “Puterea Adolescenței” printr-o expoziție ce va avea loc la ParkLake Shopping Center
Oana Roman a lansat oficial linia de cosmetice INAM by Oana Roman și a fost serbată de ziua ei în cadrul unui eveniment monden
Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE
[Marcom 2024] Alina Galeriu - Olteanu: Anul trecut am simțit mai mult decât oricând o nevoie colectivă de reîntoarcere către repere simple și stabile
[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană
[PR 2022] Alina Galeriu: Oamenii au nevoie de povești. Iar brandurile pot dirija conversația dacă se calibrează la temele de interes pentru public și oferă branded content de calitate
[Cine a furat Crăciunul] Elena Ciocoiu: Crăciunul este perioada mea absolut favorită din an, aşa că inspiraţia pentru campanii vine într-un mod natural
[Veterani in PR] Alina Galeriu: Astăzi totul se presupune că ar trebui să se întâmple cu viteza luminii, de parcă avem de-a face cu versiunea pe steroizi a urgent-ului de altădată
[Obsesii part-time] Ioana Duca: Pentru mine, actoria a devenit un soi de terapie neconvențională. Iți dedici 2 ore pe săptămână unei părți din suflet, pe care o contorsionezi
[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor
Antreprenorii sociali și cei din industriile creative au acum o platformă de crowdfunding gratuită: consolid8, dezvoltată la inițiativa fonduri-structurale.ro
[De la IQads] Alina Galeriu: Jonglam cu rolul de studenta care se ducea la seminarul de dimineata, ca apoi sa alerge la o conferinta de presa si sa ia in primire rolul de la jurnalist
[SoMe 2020] Ioana Duca: Suntem o societate tradiționalistă cu „bule” deschise către diversitate. Consumatorul face parte din ambele tabere
[Noul context] Alina Galeriu: Acesta este pasul urmator firesc, o reintoarcere la emotie in comunicare
[Bilanț 2019] Alina Galeriu, dorințe pentru un an mai bun: Mai puține campanii bazate pe ego-brand-talk și mai multe campanii de CSR
[Dupa 10 ani] Alina Galeriu: Trebuie sa fim prezenti in conversatie, altfel murim. O goana nebuna dupa a fi vazut, care afecteaza calitatea continutului livrat
Proiectul educațional "Acum 100 ani" la următorul nivel: Programul "Ora de istorie interactivă – Acum 100 ani"
Radu Olteanu și lecțiile de ”Acum 100 de ani”: Cred că e util să urmăm exemplul generațiilor trecute care nu s-au împotmolit în lamentări







![[Out of Office] Alina Galeriu: Respect timpul pe care il aloc familiei si planific cu rigurozitate proiectele de la serviciu astfel incat sa ma asigur ca nu apar “urgente”](https://media.iqads.ro/2016/08/alina-galeriu-cover-410.jpg)
![[Noaptea Agentiilor '16] The Group va testeaza echilibrul](https://media.iqads.ro/2016/05/collagethrgroup-cover-410.jpg)










