Cele mai interesante titluri din Martie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Martie, pe WeInvent.ro

Nu știm care dintre voi a greșit ceva grav, de am primit cu toții o Primăvară așa de smiorcăită. Hai, cine se simte cu musca pe căciulă să iasă-n fața și să-și ia pe persoana sa fizică toată fleoșcăiala asta! Ca noi să ne pregătim în liniște de Paște, în cămășuțe și parfum de liliac.

Ce frumos ar fi să se rezolve așa! Corect?! Din pacate, însă, Iarna asta repetentă e aici să mai ramână un pic, așa că până să ne luăm viteză către Primăvara adevărată, haideți să mai trecem o dată împreuna prin articolele cu care ne-am delectat în Martie.

Adrenallina Sports PR & more, prima agentie de PR dedicata comunicarii sportive din Romania, s-a rebranduit in agentie de evenimente, traininguri si programe corporate in zona viata sanatoasa si sustenabila, wellness si sport, devenind astfel Adrenallina Media Experience. Sub noul concept, echipa agentiei, formata din specialisti seniori in comunicare si organizare de evenimente, se concentreaza pe a oferi servicii integrate de organizare a unui eveniment tailor made (intern sau extern), de la concept inovator pana la implementare holistica si acoperire media (foto, video, media relations).

Am vorbit cu Roxana Lupu si Raluca Mihaila, managing partners Adrenallina Media Experience, si am aflat mai multe despre aceasta miscare, ce isi propun, provocari, experiente, etc.. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

O vezi trecând subtil printre oameni la concerte, salut – salut, după care scoate aparatul și trage. Nu la concertele foarte mari, ci mai degrabă la alea cu trupe pe care nu le știe multă lume, se simte cel mai bine, Ioana Raluca. Zisă și Năluca, asta ca să rimeze. Dacă ar fi să facă o expoziție cu pozele ei, spune că s-ar ascunde în baie, dar totuși o carte ar trebui să scoată la un moment dat, pentru că material vizual e destul și bun. Fotografia perfectă pentru ea – aia în care emoția e cea mai sinceră. De urmărit, pe Năluca o poți stalkui pe FB aici, și pe Instagram dincoace. Un interviu în exclusivitate, din seria #perspective

În Februarie publicația noastră a împlinit 15 ani. De mai mulți ani ne-am obișnuit să marcăm momentul organizând ceva special. De această dată, Miercuri 15 Februarie, am realizat o dezbatere alături de trei profesioniști cu experiență, din Marcomm-ul românesc, din care vă prezentăm a treia parte. Prima parte a dezbaterii o găsiți aici, iar a doua aici.

Invitații la această ediție aniversară au fost: Simona Stoica –  Communications Manager Europa Centrală și de Sud-Est @ Lenovo, Călin Clej – Marketing Director @ Honor România și Bulgaria și Răzvan Mătășel – Strateg în Comunicare și Branding, cu peste 20 de ani de activitate.

Această ediție aniversară a fost posibilă, cu sprijinul Blitz Technology, cea mai mare companie de transmisii LIVE din România, specializată atât în producții audio-video LIVE, chiar și în sistem remote, precum și în echiparea de studiouri de televiziune și de transmisie via Internet.

La pas prin Bucuresti. Foamea e mare fratioare, stii, asa ca, cum sa zic io, fratioare, ma intelegi carevasazica, as baga si eu o shaormica, una de aia mare, cu de toate, ma intelegi, fratioare. Si cum ma dadeam pe bulevard in jos, pe la 1 Mai, prin Bucale, sa vezi, viata mea, ce mi-a aparut in vitrina, o ditamai shaormeria, vietile mele. La Tzanca ii zice, fratele nostru de suferinta si manea. Branding frumos, ca la carte, fratele meu, mult galben si curat frumos ma intelegi. Muzica, cam incet din pacate, fratioru’ meu, nu bubuia pana in strada, asa ca am zis totusi sa intru, chiar daca nu e paranghelie inauntru. Un articol de Marian Costache, din seria #perspective

Bucurestiul este locatia uneia dintre sesiunile juriului executiv cu Simina Zidaru, Managing Director & Creative Director Tribal DDB si Ioana Gorganeanu, Head of Marketing and Communications Mastercard România, Croatia, Israel si Balcani în calitate de ambasadori si presedinti ai juriului Premiilor Gerety în România.

La vremea primului comunicat, Presedintele Juriului pentru Agentii Bucuresti, Simina Zidaru spunea:

„Este o recompensă atât de personala să faci parte dintr-o miscare care nu numai că prețuieste creativitatea, ci și puterea femeilor. A fi într-un astfel de mediu mă face extrem de recunoscatoare că am șansa de a construi un viitor mai bun pentru industrie. Gerety nu este doar un festival, ci și o șansă de a crea ceva diferit, mai bun, mai sănătos pentru lumea de mâine.”

Am vorbit în exclusivitate cu ea și am aflat mai multe despre ce presupune rolul de ambasador al festivalului, cum a ajuns sa dețină acest rol, precum și ce reprezintă participarea României în acest an. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #perspective

Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, al Universitații Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, a lansat recent această inițiativă de popularizare a științei, pe care suntem onorați să o distribuim prin intermediul publicației noastre.

Andrei Miu, Profesor de Neuroștiințe Cognitive la Universitatea Babeș-Bolyai, si Simina Pițur, Doctorand in Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, sunt protagoniștii acestei ediții.

Ați observat că dacă ne schimbăm felul în care interpretăm o situație, se vor schimba și emoțiile? Acest lucru îl face de altfel și terapeutul, când ne ducem cu probleme emoționale la el sau la ea. Dacă nu ați aflat până acum ce inseamnă evaluare cognitivă, vă rugăm să rețineți termenul deoarece în acest episod vă vor fi prezentate dovezi incontestabile care arată că aceasta, evaluarea cognitivă, stă la baza emoțiilor și că emoțiile reflectă ceea ce credem despre o situatie, în raport cu noi înșine.

La începutul acestei luni, a avut loc lansarea în România a celui mai complet și mai complex studiu de trenduri, IPSOS GLOBAL TRENDS 2023, la care noi, WeInvent, am fost onorați să fim parteneri, alături de revistele Progresiv și Piața. Prezentăm aici prima parte a evenimentului. Un articol de Marian Costache.

De la jurnalism la HR creativ si atragerea de talente. In ultimii zece ani de consultanta in HR, a avut sansa sa participe la un numar mare de proiecte, acoperind diferite domenii, in companii multinationale din diverse industrii. Condusa de rezultate si fiind un profil analitic, considera ca cele mai mari puncte forte ale ei sunt abilitatile de orientare catre clienti, creativitatea, comunicarea eficienta si capacitatea de a se interactiona cu liderii de business. Marketingul, social media, employer brandingul si talent managementul sunt cel mai recente obiective ale ei.

Am vorbit in exclusivitate cu Roxana Marin, Talent Manager Ogilvy Romania, despre pozitia pe care o ocupa, despre work-life balance, programe de well-being, sanatate mintala, focus pe diversitate si incluziune. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #perspective.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related