[Bunele maniere online] Jamilla Azazi: Online-ul îți dă ocazia să înțelegi oamenii mai bine decât o poți face la o simplă discuție față în față – e suficient să le observi atitudinea generală, în feed-ul lor sau pe postările altora

[Bunele maniere online] Jamilla Azazi: Online-ul îți dă ocazia să înțelegi oamenii mai bine decât o poți face la o simplă discuție față în față – e suficient să le observi atitudinea generală, în feed-ul lor sau pe postările altora

Programul de la 9 la 18 nu i-a ieșit. Și nici nu crede că va găsi soluția să lucreze vreodată cu ore fixe, pentru că oportunitățile, cazurile sociale de care se ocupă și crizele de comunicare pe care le gestionează pentru branduri sau creatori de conținut nu așteaptă. Jamilla Azazi spune că are o relație foarte apropiată cu telefonul, practic îl ține lipit de podul palmei și îl încarcă adesea de câteva ori pe zi.

A strâns și un ghid de reguli personale - ea le numește reacții de bun simț - legate de ce se face și ce nu se face într-o conversație online. Tratează cu seriozitate orice dialog, pe orice canal de comunicare ar fi el, iar prezența în online a fost un prilej să se educe diferit, să exerseze arta răbdării și să își ajusteze limitele înțelegeri celor din jur.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related