[Bunele maniere online] Radu Umbreș: Nu cred în „cure” sau „detoxifiere”, ci într-o gestionare realistă și pragmatică a folosirii online-ului

[Bunele maniere online] Radu Umbreș: Nu cred în „cure” sau „detoxifiere”, ci într-o gestionare realistă și pragmatică a folosirii online-ului

Folosește emoji-uri și puncte de suspensie în comunicarea online. Alți oameni au repulsie față de cele două semne, deseori utilizate în exces în dialogurile de pe net sau telefon. Radu Umbreș, antropolog și lector la SNSPA, caută însă prin acestea să înlocuiască expresivitatea facială și corporală.

În ceea ce privește perioada de timp în care răspunde la un mesaj scris, aceasta diferă, în funcție de interlocutor. Prietenii și colegii au întotdeauna prioritate.

"Deseori răspund și după o zi sau chiar câteva atunci când am nevoie de timp pentru a formula un răspuns (e.g. trebuie să mai aflu niște informații). Dar aproape mereu semnalez că am primit mesajul și că voi răspunde asap. Ce înseamnă asap, rămâne de văzut :)".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related