Reclamele imbogatesc Google

Google, cel mai mare motor de cautare, a reportat o crestere a profitului si a vanzarilor in cel de-al patrulea quarter, surclasandu-si rivalii, pe Yahoo si Microsoft, prezinta The New York Times.

Eric Schmidt, chief executive al Google, ale carui venituri cresc atunci cand utilizatorii dau click pe spoturile care apar langa rezultatele cautarii, a declarat ca afacerea are ca puncte forte traficul si o crestere a advertisingului, atat pe plan local, cat si international.

Google afiseaza mai putine reclame la fiecare cautare, dar pe acele reclame care sunt mai relevante pentru utilizatori se da click mult mai frecvent si genereaza, asadar, un rezultat mai bun pentru Google, dar si pentru advertiseri, a mai spus acesta.
Derek Brown, analist al Cantor Fitzgerald, a declarat: "Performanta lor este extraordinara, mai ales daca o comparam cu cea a companiilor concurente".
Google a dezvaluit ca venitul net al quarterului aproape s-a triplat, ajungand la 1,03 miliarde $ (3,29 $ o actiune), de la 372,2 milioane $ (1,22 $ o actiune) cat a fost in ultimul quarter din 2005.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related