Dacia, un viraj la 40 de ani

Cea mai haioasa idee de promovare pentru Dacia de care-mi amintesc provine de la un banc, in care intrebarea era "cum vinde o blonda o Dacie?". Raspunsul era in acelasi timp o invitatie: "Ia D'acia, neamule!". De la popor incoace, reclamele la Dacia, in special in epoca Logan, nu au parasit foarte des caroseria spoturilor din categorie, in care accentul cade intotdeauna pe calitatile mai mult sau mai putin demne de luat in considerare atunci cand vine vorba de o masina romaneasca. Asta ar fi la capitolul promovare. Cat despre cea mai, la fel de haioasa dar frusta, anti-reclama la Dacia, cred ca am auzit-o din gura unui aspirant la un carnet de categorie B, si suna cam asa: "Bai, nu-mi iau Dacie nici in ruptul capului, prefer orice altceva, care sa nu-mi aduca aminte de Ceasca". Asta e preambulul unei reclame care intra in service in urmatoarele 5 minute. Neavand carnet de conducere, garantez obiectivitate maxima, asa ca bag rapid a-ntaia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Sebastian Popa
acum 17 ani
ce melodie este pe fundal ?
razvan razvane
acum 17 ani
e mishtoc tare..pacat ca masina in sine nu e la fel :)


Branded


Related