Designul si blugii Pyramid

Razvan Suciu e grafic designer, iar partenera lui face bine design de web. Impreuna se numesc (de putin timp) Magenta Design si vor lucruri de calitate. Razvan le mai are cu stencilurile, arta urbana si miroase cu tact identitati vizuale pe la muzicienii autohtoni.

IQads: Ai facut un fanzine (caiet-jurnal) pentru libraria Carturesti. De unde a venit ideea?
Razvan Suciu:Ei ne-au cerut. Isi invitau clientii sa scrie aici ganduri, idei, impresii, iar scopul proiectului era inlesnirea comunicarii intre cititori si librarie si crearea unui anumit tip de comunitati a celor ce trec pragul de la Carturesti. Libraria ne-a cerut 6 caiete, cate unul pentru fiecare din cele 6 librarii Carturesti din tara. Ei aveau doar niste foi A4 goale, puse acolo si pe care lumea a scris diverse lucruri. Initial ni s-a cerut un fel de mapa in care sa puna apoi foile. Mi se parea putin si ieftin pentru statutul lor. Am schimbat forma foii, sa nu mai fie clasicul A4, si am inceput sa le tai. Iar pentru ca omul sa nu se simta putin stanjenit in fata unor pagini goale pe care tot trebuia sa povesteasca, m-am gandit sa pun imagini care sa te duca cu gandul la niste povesti. Asa am inserat stenciluri cu personaje mai controversate gen Marilyn Monroe, Jean-Paul Belmondo, dar si desene manga sau diverse mesaje. Am numit proiectul "POVEST", cuvantul fiind, de altfel, decupat in coperta. E ca o invitatie de a povesti adresata vizitatorilor; POVEST e un cuvint neterminat, rolul de a-l termina revenind celor ce scriu o POVESTE in caiet. Am realizat o structura diferita de la o pagina la alta. In orice caz, acasa eu nu mai am nici un exemplar, ci doar cateva poze. Am vrut sa provocam, sa deschidem un pic supapa, sa il facem pe vizitator sa se simta mai lejer si nu atat de om care cade in gol pe o coala alba. Si la o adica, sa fie si rasfoit pentru a se vedea ce e inauntru. Paginile s-au umplut repede, iar cei de la Carturesti mi-au spus ca tinerii s-au inghesuit cel mai tare. E o metoda ieftina si a mers repede, nu a trebuit sa mai trecem prin tipografii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Stephan Nashu
acum 17 ani
"europiana" si care se gaseste pe pagina http://www.magentadesign.ro/identitate-magenta-design.html la clientul de-si zice cu numele "Catalyst" e scripturizate de forma putin incorecta la adresa Dionisie Lupu, No.51

Altfel, chestii placute ochiului pe acolo dar un pic prea terne la partea de webdesign.

un site de vizitat.

Korosy Claudiu
acum 17 ani
ma bucur ca sunt indivizi in publicitate care mai gandesc ca tine si nu sunt plini de ei doar penrtu ca au facut un print/campanie mediocra. Desi exista si lucruri frumoase in publicitatea romaneasca exista multa mediocritate si multi parveniti. Marea majoritate sunt in partea a doua pentru ca isi iau punctele de reper din ceea ce-i inconjoara si nu din ce se face afara ca advertising simplu, profesionist si la obiect. Numai bine.
x z
acum 17 ani
bine punctat, intr-adevar. ma intrebam si eu unde dispar designerii romani. unde dispare respectul pentru munca lor sau respectul designerului pentru sine si pentru propria-i munca. cred ca la capitolul design avem mult de recuperat. de multe ori ceea ce scot agentiile pare a fi munca unor diletanti. iti doresc succes cu atelierul tau de design. sper ca ideea sa prinda si oamenii sa se gindeasca ca (si) imaginea conteaza.
Lucian Olteanu
acum 16 ani
portofoliul magenta.ro nu prea vine in sprijinul cuvintelor bine alese de catre razvan.

pacat...

cam sterse lucrarile, nu crezi?



Branded


Related