Marketing Digital pentru cauze nobile. Canopy dă voce ONG-urilor

Marketing Digital pentru cauze nobile. Canopy dă voce ONG-urilor

Este adevărat că lumea nu poate fi schimbată peste noapte. Însă, fiecare mică contribuție, fiecare mic gest, vor face resimțit un impact pozitiv în societate. Canopy contribuie cu ce știe mai bine - promovarea în online.

Canopy este despre oameni. Oameni pasionați, care iubesc frumosul și își iau energia din interacțiunea cu alți oameni, binele comunității este și binele nostru. Încă de la începutul activității, Canopy a ales să susțină mai multe ONG-uri în care a crezut și pe care le-a ajutat, prin intermediul marketingului digital, să își facă cunoscută cauza. 

Melania Medeleanu, membru fondator Zi de Bine:

„Atunci când lucrezi cu o agenție de digital marketing este esențial ca partenerul tău să coboare în arenă. Să înțeleagă cine îți sunt beneficiarii și cum pot fi ajutați mai bine. Cum poate promovarea să fie în același timp vizibilă dar și delicată. Iar Canopy are oamenii care știu, înțeleg și ne susțin dincolo de un simplu parteneriat.”

Întreaga experientă a fost, și încă este, o provocare, deoarece mediul în care activează ONG-urile este unul diferit de cel pentru care Agenția Canopy este cunoscută  - performance marketing. ONG-urile nu vând produse sau servicii care să le satisfacă nevoile imediate ale consumatorilor. Acestea urmăresc obiective și mai ambițioase, contribuind la conștientizarea anumitor probleme din societate, urmată de acțiuni concrete în acest sens. 

Pentru fiecare cauză susținută de-a lungul timpului, a fost propusă o strategie personalizată care să răspundă nevoilor de comunicare. Acestei strategii i-a fost adăugată totdeauna o componentă a vizibilității și a brandingului.

Larisa Crunțeanu, directoarea ediției 16 One World Romania:

„Canopy este un partener digital de încredere cu care lucrăm de mai bine de 6 ani. Iar această colaborare ne-a ajutat mult să creștem atât vizibilitatea organizației noastre, cât și a programelor pe care le dezvoltăm (festivalul fiind doar unul dintre ele) pe motoarele de căutare. În fiecare ediție, ne bazăm pe expertiza și feedback-ul lor constructiv pentru a completa strategia de marketing. Am fost impresionați de colaborarea prietenoasă și comunicarea transparentă pe care am avut-o cu echipa lor și sperăm să continuăm la fel de eficient în viitor."

Vizibilitatea asigură țintirea unui public suficient de larg și divers, iar brandingul ajută la întărirea imaginii în online prin crearea unei identități vizuale și a recunoașterii puternice în rândul publicului.

Un brand coerent și transparent contribuie la construirea încrederii și credibilității în rândul publicului, al donatorilor și a opiniei publice în general. Un brand bine conturat în mediul online poate inspira și mobiliza oamenii să se implice și să susțină cauzele ONG-ului. O identitate vizuală puternică poate fi un semnal puternic al valorilor și misiunii organizației și poate atrage oameni care împărtășesc aceleași valori.

În general, brandingul și vizibilitatea pot ajuta un ONG să-și atingă obiectivele în ceea ce privește creșterea impactului și a implicării publicului, atât prin crearea unei imagini puternice, cât și prin consolidarea încrederii și credibilității. 

În luna martie, Canopy a lansat o campanie de strângere de fonduri pentru Asociația „Salvează o inimă” ce a reușit să adune donații în valoare de 65.5K RON.

Vlad Plăcintă, Președinte Asociația „Salvează o inimă”:

„În serviciile de fundraising, experiența donatorului este foarte importantă. Iar când vorbim despre salvarea unei vieți, ea devine esențială. Am găsit în CANOPY un partener care a împărtășit preocupările noastre pentru binele cauzelor noastre dar și a donatorilor, venind cu o viziune atât strategică, dar și aplicată. Strategia conturată pentru Asociația Salvează o inimă ne va ajuta cu siguranță să oferim o nouă șansă la viață.

Din experiență, a fost observat faptul că marketingul online poate ajuta un ONG să ajungă la o audiență mult mai largă și mai diversă decât prin alte canale de marketing tradiționale. Prin intermediul platformelor online precum Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Reddit, cauzele ONG-urilor pot ajunge la un public generos.

Un alt aspect important pentru ONG-uri sunt costurile de promovare care pot fi reduse atunci când aceasta este în mediul online. De exemplu, Google dispune de un program numit Google Grants care este menit să susțină aceste cauze în mediul online. Acesta pune la dispoziție burse lunare cu ajutorul cărora ONG-urile se pot promova în rețeaua Google.

Un cost mai mic de promovare face ca marketingul online să fie o opțiune viabilă pentru ONG-uri care dispun de resurse limitate.

Andreea Oprea, Director Executiv ONG Pastel:

„Colaborarea noastră cu Canopy este una esențială pentru a putea beneficia de oportunitatea oferită de Google Grants, de a ne crește impactul în comunitate și vizibilitatea în mediul online. Echipa partenerilor noștri de la Canopy este una profesionistă și dedicată, iar expertiza lor ne ajută să ne promovăm mai eficient și să ducem mesajul către un public mai larg. Abordarea este una flexibilă și personalizată, adaptată la nevoile și obiectivele noastre. Am reușit, astfel, să creștem numărul vizitatorilor pe site-ul nostru și să obținem mai multe donații. Recomandăm cu încredere serviciile oferite de Canopy și suntem recunoscători pentru colaborarea noastră fructuoasă.”

Canopy se mândrește de colaborarea fructuoasă de pe ambele părți pe care a reușit să o construiască împreună cu partenerii, lucru care ajută la atingerea obiectivele stabilite.

Larisa Dumitru, Head of Communications, Hope and Homes for Children România:

„Am apreciat enorm în colaborarea cu Canopy comunicarea pe parcursul derulării proiectelor. O comunicare orientată mereu spre rezultate și atingerea obiectivelor setate, prin găsirea celor mai potrivite și creative soluții. Respectarea deadline-urilor este un alt punct forte al agenției, care pentru noi contează mult. Ne bucurăm să putem avea alături un partener pe care ne putem baza, care să simtă cauza pentru care noi luptăm și care să livreze conținutul video care ne ajută să spunem povestea noastră mai departe. ”

Marketingul digital joacă un rol crucial în promovarea și susținerea cauzele ONG-urilor, deoarece prin intermediul platformelor online și a strategiilor personalizate, acestea pot atinge o audiență diversificată, contribuind la creșterea impactului lor în societate. 

Canopy oferă expertiza și sprijinul necesare în definirea și implementarea strategiilor de promovare, precum și în dezvoltarea unei identități vizuale, inspirând și mobilizând oamenii să se implice și să susțină cauzele. 

Astfel, marketingul digital este acel instrument esențial pentru ONG-uri în îndeplinirea obiectivelor, ce contribuie la schimbări pozitive în societate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related