Cu acelasi umor inteligent, Bergenbier continua sa fie complice cu barbatii

Daca treci pe bulevardul Coposu sau pe Aurel Vlaicu, e imposibil sa nu observi, niste cearsafuri albe innodate, coborand de la cate un etaj catre trotuar, insotite de mesajul "Prietenii stiu de ce". Prin acest canal de comunicare neconventional, Bergenbier si Leo Burnett vorbesc barbatilor despre o situatie in care iubitorii de aventuri, cu ceva imaginatie si curaj se mai intampla sa se intalneasca.

Comunicand complice cu barbatii, in limbajul lor si folosind canale de comunicare neconventionale, Bergenbier a reusit sa ajunga mai aproape de consumatorul sau tinta. Dupa campania "Prietenii stiu de ce", Bergenbier a redevenit locul 1 in topul marcilor de bere din Romania atat ca volume cat si ca notorietate. In Martie 2006 Bergenbier a obtinut record la numarul de campanii premiate intr-un festival Effie. Marele premiu Effie, obtinut de Bergenbier pentru "Prietenii stiu de ce" pentru cea mai eficienta campanie, este unul dintre cele mai semnificative premii din industria de comunicare, o recunoastere a succesului Bergenbier.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related