Fuckup Nights Bucharest // Vol. XVIII

Fuckup Nights Bucharest // Vol. XVIII

Octavian Vucmanovici - CEO Vifrana, Vlad Hâncu - cofondator Shoteria, Anca Gheorghe - head of business DIUD și Andrei Dunuță - fondator “Arta de a NU vinde”  împărtășesc obstacolele și eșecurile profesionale care le-au marcat cariera, la cea de-a XVIII-a ediție Fuckup Nights (FUN) Bucharest.  Aceștia vor vorbi deschis despre experiențele provocatoare care le-au influențat activitatea profesională, oferind perspective noi de înțelegere a eșecului profesional ca element esențial în drumul către succes.

Evenimentul va avea loc la Stup joi, 24 august, începând cu ora 18:30. Participarea este gratuită și se poate face prin înscriere pe platforma Stup, în limita locurilor disponibile.

Fuckup Nights schimbă narativa cu privire la eșecurile și erorile profesionale și stimulează creativitatea pentru a găsi soluții noi în momentele de cumpănă din carierele noastre.

FUN XVIII invită patru oameni de succes din diverse domenii de activitate, care au reușit să transforme erorile profesionale într-o ocazie de învățare. Fiecare discuție se va încheia cu o sesiune de Q&A, unde cei prezenți vor putea afla mai multe despre experiențele și viziunea invitaților.  

”Elementul cheie într-o carieră de succes este acea cunoaștere pe care o căpătăm cel mai adesea prin greșeli și obstacole. Eșecul profesional ne poate ajuta să găsim direcția potrivită, dezvăluindu-ne lucrurile într-o lumină nouă. Evenimentele Fuckup Nights demistifică eșecul profesional cu ajutorul invitaților noștri – oameni de succes care au îmbrățișat, fiecare în felul său, dificultățile - și ne arată că orice greșeală poate fi un catalizator pentru creștere și dezvoltare”, spune Diana Iosu, organizator Fuckup Nights Bucharest.

Moderatoarea evenimentului este jurnalista de radio și televiziune Julia Nagy.

Octavian Vucmanovici este CEO Vifrana. Cu rădacini în fosta Republica Iugoslavia, Octavian Vucmanovici este la bază arhitect. Totuși, lumea antreprenoriatului l-a atras ca un magnet încă din tinerețe. A activat pe multiple piețe și în domenii variate: de la comerțul în zona liberă la turism, trecând prin industria parchetului de lux și găsindu-și în final pasiunea în viticultură.

În prezent Octavian Vucmanovici este CEO al companiei Vifrana, cunoscută pentru brandurile de vin bio “Bob cu bob” sau “Patrician”. Promotor al ecologiei și al dezvoltării durabile, se descrie ca fiind “rezilient, tenace, un om care nu acceptă înfrângerea, un veritabil muntenegrean”.

Octavian crede că trebuie să ne intereseze în primul rând ce se întâmplă după eșec și cum gestionăm situația în viața personală sau profesională.

„Oricât de rău ai fost lovit, trădat, poate, de cei apropiați, îți pregătești familia pentru o aterizare forțată și iei o pauză; te muți la țară, plantezi trandafiri, bujori, dar nu te prăbușești. Cred că e important să rămâi demn și fidel principiilor tale, chiar și când ești la pământ. Demn în eșecul tău! Și să te întorci. Când toată lumea te crede distrus, terminat, anulat, să reintri în forță și să șochezi prin reziliență! Eu mă gândesc înainte de toate la oamenii mei, la clienții mei – și din acest motiv, probabil, o forță ancestrală nu mă lasă să mă prăbușesc. Pentru că nu sunt singur!”, spune Octavian Vucmanovici .

Anca Gheorghe este head of business la DIUD. Și-a început "cariera" la festivaluri ("Noaptea Devoratorilor de Publicitate" fiind printre primele dintre ele), ajutând cu orice (inclusiv good vibes, specialitatea ei nr. I). Apoi a intrat în agenția MSL The Practice, în departamentul de Events & Experience, pe care, în aproape opt ani, a ajuns să-l preia și să-I conducă (team & project management, specialitatea ei nr. 2).

De alți aproape trei ani a schimbat merele cu ananasul (ambele fructe, specii totaI diferite): mai concret, a dat Events & Experience  pe producție video  și conducerea unui departament dintr-o agenție pe cea a unei întregi agenții AV full-service, adică DIUD. Dinamism, creativitate, asumare și improvizare, așa ar suna un almost haiku despre ea.

Despre eșec Anca spune că „să greșești nu este în cultura noastră, să "fuck-up" nu este o lecție de care se vorbea des acum câțiva ani și atunci totul venea cu o presiune mare de performanță, olimpiade, coronițe, premiul întâi, nu primești diplomă doar că ai participat etc. Dar te prinzi, odată cu viața, că așa cum te mai împiedici pe stradă, așa și un mic fuck-up profesional se poate întâmpla oricând. Și așa cum de la împiedicat mai poți chiar să-ți rupi o mână când practici un sport, așa și fuck-up-ul la muncă poate fi ceva mai mare și greu de gestionat. Dar dacă oasele se vindecă, și fuck-up-urile se rezolvă:)”. 

Vlad Hâncu este cofondator Shoteria. În anii ‘90 a plecat la Barcelona pentru a studia. Și-a început cariera de negociator în asigurări, la AIG, dar, în timp scurt, a devenit manager de cramă de vin în Ardeal.

Ulterior a pus bazele Calif și apoi a fondat afacerea Shoteria, un business 360 bazat pe alcool și  evenimente.

Despre eșec, Vlad simte că este „răul necesar, acel ceva fără de care nu pot evolua”, adăugând că un shot în fund, milioane de pași înainte”.

Andrei Dunuță este antrenor vânzări&public speaking și fondator „Arta de a NU vinde”, o nouă filosofie de a vinde. Antrenează speakerii și/sau echipele de vânzări ale unora dintre cele mai mari multinaționale din România. Printre pasiunile lui se numără șahul și vânzările. Ne va vorbi despre “(Cam)Pion pe tabla vieții”.

„Eșecul pare un  «eșec» pentru trecut și prezent însă este “succes” pentru viitor. De ce? Pentru că eșecul este o lecție despre ce am învățat să nu mai fac. Este o binecuvântare pe care dacă o accepți & primești așa cum de cuvine, te transformi din PION în CAMPION”, spune Andrei.

Fuckup Nights Bucharest face parte din seria de evenimente care au loc la nivel global, în 215 de orașe din 62 de țări din întreaga lume. Evenimentele schimbă paradigma cu privire la eșecul profesional și se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților.

Eveniment realizat în colaborare cu Stup.
Parteneri ai evenimentului sunt: Vifrana, FAN Courier, Radio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Fonduri Structurale, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, Cooperativa FruFru, IQads, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHub, ROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy, Urban Monkey și Sabina Cornovac Online.

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest). Portofoliul actual al clienților agenției include NN, Sodexo, Alexandrion Group, Stefanini, Seedblink, Black Sea Fund, GapMinder VC, acceleratorul de start-upuri Techcelerator, Growceanu, Undelucram.ro, Goldring, Restart Energy, Tema Energy, Romcab, Cognite, Bitcoin Romania, Tradesilvania, ClujHub, bpv Grigorescu Ștefănică, și peste 100 de start-upuri de technologie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related