Brand experience în acțiune: Pepsi și WaveCrest România în gaming events

Brand experience în acțiune: Pepsi și WaveCrest România în gaming events

Festivalul Bucharest Gaming Week a devenit un landmark pentru gameri. Pentru al doilea an consecutiv, agenția WaveCrest România (G7) și Pepsi au făcut din nou echipă și au pregătit un spectacol captivant pentru pasionații de esports și jocuri pe console.

După succesul de anul trecut, WaveCrest România și Pepsi au dus interacțiunea cu publicul la un cu totul alt nivel. Cu o selecție mai bogată și variată de jocuri și mai multe surprize, au pus la cale o ediție plină de adrenalină și distracție.

Sub platforma Pepsi MAX OHlympics, zona Pepsi a activat vizitatorii cu un QR code Treasure Hunt palpitant, mascote și competiții FIFA între creatori de conținut din gaming precum Mitzuu, Bercea sau Oase și participanți și multe alte surprize pentru împătimiții eSports.

„Zona PEPSI a fost concepută cu scopul de a-i atrage pe gameri să exploreze, să se conecteze și să se distreze. Totul într-un spațiu în care pasiunea publicului se îmbină cu esența Pepsi MAX, astfel încât fiecare participant să simtă bucuria de a trăi o aventură”, a declarat Selena Gubavu, Client Service Manager WaveCrest România.

 

Integrarea în mod natural

Intersecția între marketingul de retail și publicul de gaming este un spațiu în plină expansiune, cu potențial de a crea experiențe de consum memorabile. Festivalurile de gameri, fenomene culturale în sine, redefinesc limitele mediului tradițional. Provocarea reală constă în a găsi modul în care transformi oportunitatea de a atrage acest public pasionat și vibrant într-o experiență interactivă de succes pentru un brand non-gaming. Cheia stă în capacitatea de a privi dincolo de conceptul planificat și de a găsi soluții creative care leagă în mod natural elementele de gaming cu valorile-cheie ale brandului.

Ediția a doua a #BGW2023 a reunit la Palatul Parlamentului unii dintre cei mai populari streameri de gaming alături de cele mai noi, populare și retro jocuri video.

Provocarea pe care Pepsi a lansat-o către WaveCrest România(G7)  a fost să creeze o conexiune între esența revigorantă a Pepsi MAX și energia debordantă a universului gaming-ului fără ca Pepsi MAX să-și piardă din autenticitatea brandului în manifestarea interacțiunilor.

Soluția identificată a fost abordarea de tip community-driven marketing.

 

Experiențele imersive și interacțiunea fizică, umană

Tehnologiile imersive, de tip VR sau AR, extrem de populare în lumea gamerilor, sunt instrumente de branding eficiente. WaveCrest România (G7) a implementat conceptul prestabilit, venind cu abordarea sa proprie, ce a inclus amenajarea a trei zone vibrante și antrenante, armonizate cu identitatea brandului Pepsi MAX: Gaming Zone; Relax Zone; Stage Zone. Fiecare spațiu dinte cele 3 avea un setup distinct și un rol bine definit în atragerea și interacțiunea cu publicul.

 

Parteneriatele cu streamerii

Influența pe care Youtuberii sau streamerii de pe Twitch o au asupra mulțimii de gameri reprezintă cea mai bună cheie de a intra în universul pasionaților de jocuri. În aceste roluri de veritabili entertaineri au fost distribuiți trei influenceri: Bercea, Oase_MC, Mitzuu și Ovy. Fiecare a reușit să-și activeze fanii în cadrul unor competiții și sesiune de autografe.

 

Rezultate tangibile

Pentru a crea experiențe interactive memorabile toate detaliile contează. Chiar dacă sunt experiențe segmentate, fiecare element are un rol principal. Fie că e vorba de event design, event build, producție, implementare sau management, totul trebuie să se lege coerent, pentru a întări legătura dintre brand și consumatori.  Chiar și premiile simbolice și autentice reflectă o victorie profundă, vizibilă în rezultatele finale.

Pentru ediția BGW de anul trecut, echipa agenție-client, WaveCrest-Pepsi, a reușit să valorifice expertiza operațională și strategică, creând o experiență de brand imersivă și inedită.

Pentru cea de-a doua  ediție a Festivalului Bucharest Gaming Week din octombrie 2023, WaveCrest România și Pepsi au creat o experiență de brand excepțională.

Wavecrest a dezvoltat și declinat materialele pornind din conceptul de brand și a gestionat partea de producție și implementare a acestora.

Cu mai multe jocuri captivante pe console, surprize inedite și o echipă dedicată să interacționeze cu pasionații de jocuri, aceștia au reușit un eveniment cu adevărat memorabil ce a generat o prezență remarcabilă la standuri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related