Experiential Marketing
Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei aduce un omagiu spiritului românesc prin lansarea colecției “Spirit”, în premieră la Paris
Godmother, împreună cu Irina Rimes şi Roman Tolici, semnează un proiect românesc nominalizat la BEA World 2025
Levente-László Albert, COO Net-Connect Group: "AI-ul oferă claritate, HR-ul oferă sens. Împreună dau formă viitorului brandurilor"
Black is the new orange: Popeyes a transformat Halloween-ul într-o experiență imersivă de brand cu Ghost Pepper și o petrecere dark & scary
Provocarea celor mai neobișnuit de frumoase tatuaje. VELO lansează un concurs de creație pentru artiștii tatuatori din România
Campania „Guinness St. Patrick’s Day”, nominalizată la Romanian PR Award - o celebrare #TheIrishWay semnată Tuborg România (URBB) și WefflerMark
Caravana SKIL Power Tour, acum în plină desfășurare: o experiență de brand unică pentru piața din România, parte a unei inițiative europene de anvergură
Fashion Talk by IQOS, prezentat de Zarug la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week. Moda a depășit limitele catwalk-ului
Vivian Gray a adus parfumul rafinamentului german într-o experiență multisenzorială semnată Creative City
Cerere pentru specialiști AI în România. București concentrează 55% din oportunitățile AI, urmată de Cluj-Napoca și Timișoara
VELO și echipa McLaren de Formula 1 creează o experiență memorabilă pentru fani prin campania "Live Your Fandom"
Birra Moretti® continuă seria evenimentelor Live Birra Moretti cu La Grande Cena – o invitație de a redescoperi bucuria meselor împreună
Birra Moretti® continuă seria evenimentelor Live Birra Moretti cu La Grande Cena – o invitație de a redescoperi bucuria meselor împreună
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
Michelle Obama, invitat special la Impact București. Carpathian Single Malt Whisky și Brâncoveanu Vinars, parteneri ai evenimentului, vor avea zone de degustare pentru participanți
Libresse și HEYO Club: “Împarte libertatea” – o campanie de sampling digital care rupe tăcerea și tabuurile
Sondaj Godmother: Emoția mișcă mai mult decât rațiunea când e vorba de sustenabilitate. Milenialii sunt vizibil mai interesați de informații decât GenZ
BRAND MINDS 2025 – 95% SOLD OUT. Ultimele zile până la cel mai așteptat eveniment de business al anului
Samsung a adus tehnologia și gaming-ul la Summer Well 2025: experiențe live, fashion digital și gaming pentru festivalieri




















