23 promoveaza CANCAN intr-un mod neconventional

23, shopul de idei din cadrul Leo Burnett, a lansat o campanie de promovare neconventionala pentru publicatia CANCAN - varianta zilnica pentru stiri senzationale, sport si divertisment. Conform unui comunicat de presa Leo Burnett, metodele de promovare au inclus impartirea de ziare personalizate soferilor aflati in trafic, fotografierea prin surprindere a calatorilor din statiile de metrou, indoor-uri in locatii OOPS media si un numar de 16 000 de ziare impartite in Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova si Iasi.

Echipa de paparazzi CANCAN i-a fotografiat pe soferii aflati la stop, oferindu-le apoi ziare personalizate care aveau pe prima pagina fotografia cu soferul surprins la volanul masinii sale, titlul fiind senzational: pentru domni - "Noul amant al Angelinei Jolie" si pentru doamne "Noua amanta a lui Brad Pitt".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related