Articole care fac referire la Bogdan Naumovici
[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj
„Țăndări”, comedia regizată de Bogdan Naumovici, încasări de peste 520.000 lei în primul weekend în cinematografe
Damian Drăghici a compus coloana sonoră pentru filmul „Țăndări”. Din distribuția filmului lui Bogdan Naumovici fac parte cunoscuți actori de comedie
Bogdan Naumovici: Am început să mă gândesc la a face film dintr-o frustrare, vedeam că nu mai e loc de umor în publicitate, că nimeni nu-și mai asumă să facă o glumă în reclame, de frică să nu fie tras la răspundere
Publicitarul Bogdan Naumovici lansează un lungmetraj în ianuarie 2025. „Țăndări” are în distribuție numeroși actori cunoscuți de comedie
KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director
[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă
[Comunicare ca la carte] Alex Icodin: Nu conteaza diploma, ci informatia impreuna cu experienta capatata in scoala
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa
[Veterani in publicitate] Andreea Nemens: Ne-a luat vreo 8, 9 ani si o criza si o maturizare a pietei sa realizam ca nu mai eram nici artisti, nici creatori si ca lumea in care traiam se schimba odata cu noi
[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor
[Veterani in publicitate] Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de ‘work-life balance’. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium
[Veterani in publicitate] Adrian Preda: BOOMER ALERT!!! Textul următor conține evenimente care s-au întâmplat înainte ca unii dintre colegii mei mai tineri să se fi născut
[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii
[Veterani in publicitate] Andreea Ghenoiu: Nu s-a schimbat deloc felul in care privesc publicitatea. Si atunci si acum cred ca trebuie sa dam oamenilor “bomboane” cu entertainment
Paul Markovits & Bogdan Naumovici, despre răcorirea bărbatului român cu umor și bere Skol: Este nevoie de umor într-o categorie care a devenit prea funcțională în comunicare
41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts
VKRS 2020: Află de la cei mai importanți creatori de conținut de ce să produci video și cum să faci succes
[De la IQads] Alina Stanciu: Am acceptat cu teamă ingrata misiune de a comenta, uneori în termeni nefavorabili, munca unor reputați copywriteri
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
Bogdan Naumovici, la primul scurtmetraj: Multă lume, când a auzit că fac un film, s-a așteptat să fac o comedie
[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ
[România pe YouTube] Articolul 13, pisici ciufute și sfaturi pentru tinerii care vor să fie jurnaliști
[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație
Cinémathèque Jean-Marie Boursicot, cea mai mare colectie de spoturi comerciale din lume, are nevoie de sprijin
Marta Usurelu, despre Zilele Biz: "Organizam, practic, un festival cu liderii celor mai dinamice domenii de activitate din Romania"
FIBRA Creative Night – Un slalom printre failurile si curajul din entertainmentul publicitar romanesc
Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
CE i-ai facut, Bogdane?! Olar nu va scoate NICIODATA campanii ca Naumovici, iar asta il ROADE INTENS!!









![[România pe YouTube] Economia, jobul, viața](https://media.iqads.ro/2020/03/ropyt47-cover-410.jpg)








![[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?](https://media.iqads.ro/2017/07/img-7859-2-cover-410.jpg)









