Pitch-uri de advertising pentru consumatori

Mitul ideii creative care se naste in agentia de publicitate este pe cale sa fie sfaramat.
La ora actuala, Internetul este plin de concursuri de creatie, initiate de marile companii pentru copywriterii amatori. Acestia sunt invitati sa vina cu idei pentru viitoarele campanii de publicitate si chiar sa produca ei insisi reclamele. Trendul s-a extins atat de mult, capatand proportii spectaculoase de la o luna la alta, incat s-a conturat un curent de opinie conform caruia industria advertisingului ar putea avea o problema, intrand intr-o competitie acerba cu consumatorii. Concursurile de spoturi video comerciale destinate multimilor sunt la scara din ce in ce mai mare, multe la nivel global.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Related