McCann Erickson a preluat contul Harley-Davidson pe trei continente

Agentia de publicitate McCann Erickson gestioneaza contul de creatie al motocicletelor Harley-Davidson in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, informeaza marti Brandrepublic.com.

McCann Erickson se va concentra pe promovarea accesibilitatii motocicletelor Harley-Davidson. "Sunt sigur ca McCann Erickson ne va ajuta sa evoluam in regiunea EMEA (Europa - Orientul Mijlociu - Africa - n.red.). Intentionam ca pe viitor sa indeplinim visele a cat mai multor clienti Harley-Davidson, iar McCann Erickson e partenerul potrivit pentru a ne ajuta sa ne atingem obiectivele", a declarat John Lewis, marketing director in Europa la Harley-Davidson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related