Touch Communication este membru al Institutului de Marketing Direct din Londra

Touch Communication a devenit membru cu drepturi depline al Institutului de Marketing Direct (www.theidm.co.uk) din Londra, informeaza un comunicat al agentiei.

Acreditarea a fost realizata luna trecuta de catre Comitetul IDM pentru Standarde Profesionale dupa evaluarea performantei companiei si a experientei echipei din punct de vedere al cursurilor, calificarilor si training-urilor pe care aceasta le-a urmat.

"Accesul la informatie specializata din intreaga lume este cel mai important beneficiu pe care l-am obtinut. Numai asa poti juca in liga mare", a declarat Andreea Idriceanu, Managing Director Touch Communication.
Institutul din Londra este recunoscut drept autoritate care stabileste standardele globale de profesionalism si buna practica in marketing direct si, totodata, drept centru de perfectionare care ofera cursuri, diplome si certificari in domeniu. Romania mai este reprezentata in IDM, pe langa Touch Communication, de Starcom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related