Agentia Starcom Media din Romania a castigat un Silver Lion la Cannes Lions

Agentia Starcom Media din Romania a castigat, marti seara, un Silver Lion la Cannes Lions 2007, cel mai prestigios festival de publicitate din lume. Premiul a fost obtinut la categoria "Media", subcategoria "Charities, Public Health & Safety, Public Awarness Messages", cu lucrarea "1 in 8 Women", pentru Avon Cosmetics Romania.

"Sper ca am spart gheata si sper ca vor fi din ce in ce mai multe agentii din Romania care vor lua premii la Cannes", a declarat, pentru NewsIn, Carmen Chipuc, Managing Director la Starcom.

"Suntem foarte entuziasmati. Suntem prima agentie care aduce un 'leu' in Romania si e important cu atat mai mult cu cat e o agentie de media. A fost o campanie foarte buna, executata inovativ, cu rezultate spectaculoase", a mai declarat, pentru NewsIn, Carmen Chipuc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related