Au inceput inscrierile pentru Mentorship

Astazi, 3 iulie, este prima zi de inscrieri pentru Mentorship, programul de educatie alternativa pentru tinerii intre 15-25 ani, initiat de organizatia Oricum si Cosmote. Conform informatiilor de pe site-ul oficial, programul isi propune sa ii ajute pe elevi si studenti sa isi gaseasca cea mai potrivita profesie, apeland la specialisti din sase domenii: advertising si PR, cinema si arte teatrale, mass-media, IT, financiar si ONG.

"Mentorship este solutia unei probleme aparute relativ recent pe piata romaneasca a fortei de munca, aceea a angajatorilor nemultumiti de tinerii de altfel pasionati si energici dar nepregatiti suficient pentru profesia pe care au ales-o fara sa stie prea multe despre exigentele acesteia", spune Razvan Crisan, liderul organizatiei Oricum. "Evident, problema se rasfrange si asupra tinerilor care isi doresc sa devina profesionisti intr-un anumit domeniu, dar nu cunosc indeajuns cerintele angajatorilor si nici aptitudinile imperios necesare profesiei alese."

Programul functioneaza intr-un sistem de clase de mentorat. Fiecarui mentor ii este atribuita o clasa de 5 persoane. Timp de o luna tinerii sunt antrenati pentru viitoarea lor profesie, pun intrebari mentorului, le sunt dezvaluite secretele, pericolele si sunt demontate miturile meseriei. Cei implicati in programul Mentorship pot beneficia de stagii de practica sau de slujbe pe perioada verii.

"Pe mentorship, vom vorbi de lucruri practice si vom crea un dialog deschis intre profesionistii care activeaza in diverse domenii si tinerii care sunt interesati de cariera. Vom povesti de provocarile cu care ne confruntam in cadrul unei organizatii, intr-un domeniu sau intr-un colectiv. Vom prezenta lucrurile asa cum stau ele, cu bune si cu rele, pentru ca tinerii sa aiba o idee cat mai solida asupra ceea ce ii astepta mai departe", declara Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager, Cosmote.

Primele inscrieri dureaza pana pe 13 iulie, urmand ca in fiecare luna pana in decembrie o clasa de noi "studenti" sa intre in program.

Primele organizatii care au decis sa intre in programul Mentorship sunt: Brandstalk, Cohn&Jannsen/Ashley Holmes (advertising), Cosmote, Softwin, Xerox (IT&C), IQads, Hotnews, (mass-media), Fundatia Motivation, Fundatia Special Olympics, Fundatia Tineri pentru Tineri, Fundatia CODECS pentru Leadership, Organizatia Studentilor de la Universitatea de Vest (organizatii non-profit locale) si Organizatia Natiunilor Unite, British Council (organizatii non-profit internationale), partenerul fondator principal fiind Cosmote.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related