ZenithOpti.: Olimpiada din 2008 creste investitiile in publicitate cu 3 miliarde dolari

Jocurile Olimpice de Vara din Beijing din 2008 vor creste investitiile in publicitate, la nivel global, cu 3 miliarde de dolari, potrivit unei estimari a retelei de servicii de media ZenithOptimedia.

Din cele 3 miliarde de dolari, China va genera o crestere a investitiilor in publicitate cu 1 miliard de dolari.
ZenithOptimedia estimeaza, de asemenea, o crestere a investitiilor in publicitate cu alte 3 miliarde de dolari datorita Campionatului European de Fotbal din 2008 si a alegerilor prezidentiale din Statele Unite.

Toate aceste evenimente vor duce, potrivit ZenithOptimedia, la o crestere a investitiilor in publicitate, in 2008, de 6,4%, fata de 5,1%, cat este rata anuala de crestere in ultimii zece ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related