Promovarea 2007 a Agentiei Romane pentru Investitii Straine poarta semnatura Nord Vision

Nord Vision, prima casa de brokeraj in productie publicitara din Europa, a realizat pentru anul 2007 materialele promotionale pentru Agentia Romana de Investitii Straine - ARIS.

La inceputul acestui an Nord Vision a castigat licitatia organizata de ARIS pentru gasirea partenerilor care sa se ocupe de realizarea materialelor de promovare ale agentiei. Acum proiectul a ajuns la final si a lasat in urma amintirea unei frumoase colaborari.

Nucleul echipei de comunicare al agentiei a dorit ca in acest an sa scape de "mostenirea" brosurilor plictisitoare si rigide in exprimare. Echipa ARIS a venit cu propuneri creative pe care Nord Vision le-a concretizat sub forma unei mape, a unei brosuri, un pliant si un CD business card.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Related