#Today4Tomorrow: O campanie care invită brandurile să îmbrace pelerina de SuperErou

#Today4Tomorrow: O campanie care invită brandurile să îmbrace pelerina de SuperErou

Când simți că nu poți controla contextul, controlează cum reacționezi la el.

Răspunsul Today Advertising la o lume care se schimbă este o campanie cu misiune socială, reunită sub denumirea #today4tomorrow.

Agenția își invită clienții și partenerii la un efort comun prin care să ofere sprijinul celor din prima linie.

Cine sunt aceștia?

Oamenii care lucrează în timpul pandemiei, aceia care nu pot pune stop, chiar dacă e greu. Cei care transportă alimentele, care organizează magazinele și vând produsele. Cei care asigură curățenia orașelor noastre.

Și mai ales...cei care veghează în spitale.

“Am decis să le fim aproape cadrelor medicale. Vom dona 30% din valoarea vânzărilor în următoarea perioadă. Banii vor fi folosiți pentru a dota echipele medicale și spitalele care au mare nevoie de ajutorul tuturor în criza provocată de coronovirus.”, Nadia Vișan (Director de Dezvoltare Today Advertising)

 

În același timp, agenția care furnizează soluții de promovare de peste 11 ani de zile, încurajează toate brandurile să nu uite că au o misiune importantă și că modul în care comunică în aceste vremuri tulburi poate face și desface contracte sau colaborări valoroase.

“E important să ne îndreptăm atenția și spre eroii nevăzuți, furnicile care duc greul într-o economie incertă. Eroi care deși nu sunt "linia întâi" totuși prin ce fac pe bucățica lor, sunt la fel de valoroși. Cu siguranța acești eroi sunt și în jurul companiei tale fie că sunt angajații tăi, partenerii de afaceri sau clienții care încă mai cumpără de la tine și îți susțin afacerea.”, Nadia Vișan (Director de Dezvoltare Today Advertising).

 

Today Advertising te invită să îi răsplătești pe acești oameni care au înțeles de ce are nevoie compania ta ca să meargă mai departe și fac tot ce le stă în putere pentru asta. 

“Majoritatea brandurilor practică reduceri acum. Noi am transformat reducerea în contribuție. Zilele trecute vedeam cum un spital întreg din Suceava este carantinat pentru că medicii s-au imbolnavit. Primeau o mască la 12 ore. Pe zi ce trece primim mesaje că sistemul medical nu este pregătit. Că medicilor le lipsesc multe din lucrurile esențiale. Pe lângă asta, noi toți vedem cum suntem nevoiți să ne schimbăm obiceiurile, să renunțăm la lucrurile care ne plac sau la cele care ne dădeau siguranță. Aceste schimbări pot să treacă mai ușor, odată ce primim confirmarea că suntem ÎMPREUNĂ în asta. Că nu trebuie să trecem de unii singuri prin tot.”, Nadia Vișan (Director de Dezvoltare Today Advertising).

 

Tocmai cu acest gând în minte Today Advertising a creat pachetele speciale pentru angajații, partenerii și clienții din jurul brandului tău. 

Cu fiecare pachet cumpărat, redai încrederea că totul va fi bine, arăți că ești acolo și în cele mai grele momente și donezi 30% din valoare către dotarea echipelor medicale. 

Today Advertising te invită să conștientizezi că situația aceasta nu o să treacă de la sine, dar este în puterea noastră să o schimbăm.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related