McCann Erickson, a treia agentie romaneasca pe shortlistul Golden Drum

Agentia McCann Erickson a intrat in finala festivalului de publicitate de la Portoroz in categoria Media, cu campania de business to business "Sinuciderile mascotei", realizata pentru Compact, potrivit reprezentantilor agentiei.

"Oamenii de media sunt obisnuiti cu tot felul de cadouri si "atentii" din toate partile. Prin urmare, singura modalitate de a le capta atentia si de a le starni interesul este de a-i surprinde cu ceva neobisnuit, care eventual sa ii scoata complet din monotonie. Oamenii de media cu care am discutat inainte de campanie credeau despre Compact ca este un ziar exclusiv de metrou, pe care-l citesc numai batranii. Intre timp au aflat ca lucrurile nu stau chiar asa'', e de parere Diana Ceausu, Junior Strategic Planner, McCann Erickson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related