BrandTailors sustine spiritul militant din piata romaneasca de imobiliare

BrandTailors lanseaza in luna noiembrie proiectul de rebranding al Bursei de Valori Imobiliare.

Bursa de Valori Imobiliare este un proiect indraznet pe piata de imobiliare romaneasca, initiat de Felicia Nitu si Stefan Negritoiu. Impreuna, ei si-au propus sa creeze un cadru de colaborare echitabil si corect pentru toti jucatorii din piata, initial, prin adaptarea si implementarea in Romania a unui sistem de tranzactionare american a proprietatilor.

Dupa un an de la lansarea Bursei de Valori Imobiliare, in septembrie 2007, si in urma unui studiu de cercetare calitativa, a devenit evident ca dezvoltarea ulterioara a proiectului depindea de rezolvarea unor intelegeri eronate a numelui si a activitatii desfasurate de BVI. Astfel, Felicia Nitu si Stefan Negritoiu, impreuna cu BrandTailors, si-au propus ca in decurs de un an sa depaseasca aceste obstacole.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related