Satul de guru locali, Cristian Munteanu exploreaza regiunea

Interviu cu Cristian Munteanu, Regional Creative Director TBWA CEE

A inceput sa lucreze in publicitate acum mai bine de 10 ani, pentru o agentie mica - Adviser. A trecut si pe la D'Arcy, dupa care s-a decis sa colaboreze la infiintarea unei agentii - Merlin Advertising. La trei ani dupa fuziunea cu TBWA, una dintre cele mai tinere agentii multinationale, Cristian Munteanu isi ia zborul la Viena, pentru a dirija creativitatea TBWA in regiune.

IQads: Cum ai ajuns sa ai functia de Regional Creative Director TBWA si de ce?
Cristian Munteanu: In primul rand simteam nevoia de o schimbare, am vrut sa plec din tara. Mi-am dat seama ca daca vreau sa fac ceva in publicitate sau sa cresc, trebuie sa plec din Romania. Aici sunt prea multi guru locali. Sunt prea multi specialisti care le stiu pe toate, desi n-au dat cu nasul de ce se intampla in afara. Daca as fi ramas aici, cel mai probabil ca as fi ajuns ca ei sau m-as fi lasat de publicitate, si nu vreau chestia asta. Asa ca mi-am anuntat demisia, pur si simplu si tot ce a urmat dupa asta a fost o reactie la demisia mea. Am fost la Amsterdam unde am discutat cu top managementul retelei, le-am zis ce-am de gand sa fac, le-am zis care erau optiunile mele in momentul ala, am avut oferte de joburi de la agentii mari, mai ales la Moscova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related