Mircea Staiculescu – Despre piata publicitara in 2008

Din pozitia de Managing Director al agentiei Headvertising, Mircea Staiculescu vede anul publicitar 2008 astfel: agentiile mici vor avea cea mai mare crestere, online-ul nu va ameninta serios ATL-ul clasic, iar cresterea pietei de publicitate va fi cu aproximativ 20-30% mai mare fata de anul trecut.

On the move
Eu n-am niciun fel de date despre cati oameni s-au mutat dintr-o parte-n alta. Habar n-am care-i migratia si de unde, unde se face, adica daca de la agentii mari la mici sau invers. Noua anul trecut ne-a plecat un om de la client service la marketing la client si am angajat doi oameni la client service si unul la creatzie de la alte agentii mici/medii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

octavian bene
acum 16 ani
Intr`adevar, nu conteaza cat va creste piata. Probabil ca va creste pana la scadenta (rambursarea) creditelor de - horribile dictu- nevoi personale. Sau pana la, lucru inedit, lichidarea datornicilor (plebea e direct vizata). Vor creste sinuciderile, asta e sigur, iar bancile cu filiale mici si de cartier vor medita mai mult daca merita, de dragul cresterii publicitatii pana la 20-30% se traduce si`n rate achitate la vreme. Multa crestere sa fie.
gaian-konig Catalin Gaian-Konig redactor
acum 16 ani
Ce nu a crescut si anii trecuti nu va creste dintr-o data acum...Motivata de ce va fii cresterea, asta pentru ca nu gasesc motivatia reala, si vorba lui Mircea Staiculescu..de la caz la caz !


Branded


Related