Agentia Cohn&Jansen / Ashley&Holmes multumeste clientului Cosmote pentru colaborare

Agentia de publicitate Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, care a gestionat contul de creatie Cosmote Romania incepand cu 1 februarie 2006, tine sa multumeasca intregii echipe Cosmote pentru colaborarea de-a lungul celor peste doi ani de parteneriat.

Ca urmare a licitatiei internationale desfasurate in Grecia, Ashley Worldgroup SEE nu va mai gestiona contul Cosmote. Decizia de la Atena se aplica tuturor celor cinci tari in care este prezent Cosmote Group, inclusiv Romania.

Alaturi de echipa Cosmote Romania, Cohn&Jansen a reusit sa faca din Cosmote un brand romanesc puternic, inspirat din realitatea vietii cotidiene si relevant pentru consumator. Intr-un timp scurt, agentia a creat peste 60 de campanii de comunicare, contribuind la performanta Cosmote de a creste de la 245.000 de clienti la 4 milioane si de a fi unul dintre cele mai premiate brand-uri romanesti.

Pentru eficienta si creativitate, agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes a fost rasplatita cu 5 premii Effie pentru cele mai eficiente campanii de marketing, care au avut rezultate deosebite in sectorul de telecomunicatii in anul 2006 si 2007.
- Gold EFFIE, Telecomunicatii, pentru campania de acoperire, Effie 2007
- Silver EFFIE, Telecomunicatii, pentru campania "Singur" pentru cartela Cosmote, Effie 2007
- Bronze EFFIE, Promotii, pentru campania Cosmote "2000 de minute" - Revolutia pentru cartela Cosmote, Effie 2007
- Silver Effie, Telecomunicatii pentru campania "MMS", Effie 2008
- Bronze Effie, Promotii, pentru campania "Pink", Effie 2008.

In acest an, spotul realizat de agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes pentru serviciul MMS a fost ales "Cel mai bun spot al anului 2007" de catre industria de comunicare si advertising in cadrul concursului BestAds organizat de IQads. Pe plan international, acelasi spot a primit o nominalizare la Festivalul de la New York.

«A fost o munca intensa, dar si plina de satifactii. A fost nevoie sa ne adaptam ritmului specific unui "market challanger" care trebuia sa faca fata unei competitii acerbe pe piata de telecom si am facut-o cu succes. De "mindset"-ul, atitudinea si experienta castigate de agentie beneficiaza clientii actuali, dar aceste resurse vor constitui un capital important si in atragerea de noi clienti», declara Cristina Jansen, Managing Director Cohn&Jansen|Ashley&Holmes.

In 2008 agentia va continua procesul de consolidare a departamentelor existente si va promova recent infiintata divizie "Cohn&Jansen Online", punand in acest fel in slujba clientiilor existenti si viitori servicii de strategie si creatie diversificate.

Cohn&Jansen | Ashley&Holmes este o agentie de publicitate full-service, parte a celei mai mari retele independente regionale Ashley Worldgroup Southeastern Europe, care ofera solutii integrate de comunicare. Din portofoliul de clienti al agentiei fac parte: GarantiBank (BonusCard, retail si IMM), Porsche Romania (Audi), Alka Group (Prajitura Casei, biscuitii Zeo, napolitanele Alka), La Fantana Romania si Serbia, Intermotorcycle (Honda motociclete), Volvo Trucks, Medicover, Expotek (HiFiarena si CERF), Romstal Leasing si Vanguard.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related