Generali Group, promovare de patru mil. euro

Grupul financiar care activeaza pe pietele de pensii si asigurari, Generali Group, a avut un buget net de marketing de patru milioane de euro in 2007, potrivit Danei Casapu, director de marketing si comunicare in cadrul companiei.

"Bugetul alocat in 2007 pentru marketing si publicitate a fost de aproximativ patru milioane de euro, atat pentru segmentul pensii, cat si pentru asigurari", a declarat oficialul companiei.

Generali Group foloseste mai multe canale media in campaniile sale publicitare. "Ar fi incorect sa afirm ca folosim toate canalele de comunicare, dar, cu siguranta, pot spune ca apelam la cea mai mare parte dintre acestea: TV si radio, dar si machete de presa sau outdoor, bannere web, direct marketing", a spus Casapu. Pe langa acestea, sunt folosite intens si serviciile de PR: conferinte de presa, interviuri, aparitii TV, interventii radio, comunicate de presa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Related