Generali Asigurari a lansat campania de asigurari de viata "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor"

Generali Asigurari a demarat campania de crestere a notorietatii asigurarilor de viata in Romania, "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor". In Romania asigurarile de viata au o pondere de doar 20% din totalul politelor de asigurare emise; in Franta 70%, Suedia 70%, Italia 62%, Polonia 58%, Ungaria 54%, Germania 46%, Austria 45%, Spania 42%, Cehia 40%.

Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie si va fi implementata pe TV si Internet, cu un buget total de 1.000.000 euro, valoare de rate card. In paralel, in print va rula o campanie complementara de promovare a celui mai nou produs al companiei, EURO Garant15, asigurare de viata cu componenta investitionala in euro. Campaniile poarta semnatura agentiei de publicitate Prospero si vor fi sustinute de o campanie dedicata de relatii publice, cu accent pe componenta de educatie financiara a romanilor, dezvoltata de catre agentia de consultanta in comunicare Free Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Smaranda Stefan
acum 15 ani
E bine ca acum am aflat si eu ca ma pot bucura de viitor.

Eram putin trist si ingrijorat: ba, daca mie nu mi se va intampla viitorul? io ce ma fac? pot macar sa cumpar viitor?

Milioanele alea de familii care nu au protectie financiara sunt, de fapt, milioanele de clienti care au ales drept partener Grupul Generali?

anton mihai
acum 15 ani
Este cumva "aspirationala" campania? Acum cand se intampla ce se intampla pe piata din statele unite? Spotul asta merge si la concurenta, fara probleme. Este un citat din orice introducere de vanzare. Iarasi interesant ca la cuvantul "euro" din text apare o reclama la Flexicredit.

Incepand de la Generali, trecand prin ING apoi Aviva, sau cine vreti voi, toate companiile vand cu acelasi ton cu acelasi text enervant cu acelasi "dramatism emotional". Este o mica agentie Kesels Kramer care propune alte directii ptr asigurari.

Imi place la nebunie cand pr-istul explica targetul campaniei. Este deja un reper pentru orice comunicat. Daca nu explici cui este adresata campania, cine stie, poate o sa cumpere altcineva si atunci sa vezi belele. Targetul e clar. E ca la meteo. "Vremea va fi in general instabila". Pe bune?! Aha, acum m-am mai linistit.

Revenind. Eu as scrie la inceputul spotului: Campania asta este pentru 30-45 de ani si cu orientare spre valorile familiei". Restul schimbati va rugam.

Generali chiar este din anul 1833? Eu bagam de vreo trei secole cel putin. Sau mai mult ca daca prindeau si ceva din inchizitie ar fi spus: " I-am asigurat si pe aia arsi pe rug ca nu gandeau ca ceilalti. Asa ca suntem de incredere. Tu ce zici?" (asta ca sa pastreze un ton cald).

In rest ce sa zic. O campanie stearsa. Cu imagini din alte tari.

Cu imagini din banci de video.

Si auzi? De cand are leul aripi? Glumesc. Stiu ca are, dar nu le vedem noi. Ca de asta imi tot bate vantu' prin portofel ca da leul din aripi.

"Bravo"



Branded


Related