Generali Asigurari lanseaza campania de comunicare RCA 2009-2010

Generali Asigurari a lansat, la inceputul lunii decembrie, campania de comunicare a ofertei de asigurari RCA, care prevede preturi speciale si Asistenta Rutiera inclusa. In plus, pentru parinti se acorda un discount de 20%. Campania de comunicare RCA, marca Prospero, se va desfasura la nivel national, in perioada decembrie 2008 - ianuarie 2009, si utilizeaza un mix de comunicare integrat, folosind atat canalele de promovare traditionale (TV, radio, presa scrisa, pliante), cat si cele inovative (Out-Of-Home - TV Screens, SMS, aplicatii online).

"Platforma de comunicare folosita in campania RCA mentine aceeasi linie de adresare folosita in campania "Casco - pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Incurajam soferii prudenti, in cazul de fata parintii, pe care noi ii consideram mai atenti, si carora le acordam discount-uri: asistenta rutiera gratuita si 20% reducere la polita RCA. Nu i-am uitat nici pe ceilalti asigurati ai nostri, carora le-am pregatit, de asemenea, reduceri", a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing Generali Asigurari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Flaviu Ciui
acum 15 ani
Imi place cum au reusit sa transmita mesajul soferilor responsabili (si cu bani pt casco). Un spot bine structurat si bine realizat.
budimir adrian
acum 14 ani
nu am vazut inca oferta lor legata de asistenta rutiera majoritatea contractelor de asistenta rutiera ce l-am vazut avand formulari vagi ... o singura firma a reusit sa imi atraga atentia "road assistance" cu un contact ferm pe care l-au respectat pana in acest moment dar consider ca mai multe informati atzi putea afla de la ei asa ca va las un nr de contact 0740458523


Branded


Related