Consumatorii scriu si regizeaza noul spot Pepsi Fotbal

Cel mai recent spot Pepsi "Open Source", este "scris si regizat" de consumatorii din intreaga lume, portretizand emblemele fotbalului - David Beckham, Frank Lampard, Lionel Messi, Ronaldinho, Thierry Henry, alaturi de care apar si trei jucatori ai echipei nationale de fotbal a Romaniei, Adrian Mutu, Ciprian Marica si Bogdan Lobont - intr-una dintre cele mai inedite productii aparute vreodata pe micile ecrane.

Prin "Open Source" brandul preda stafeta consumatorilor sai, adresandu-le o intrebare foarte simpla: "Daca ai avea mijolacele si jucatorii, ce-ai face?" Au fost trimise zeci de mii de raspunsuri, cu idei ce variau de la sublim la ridicol. Pepsi le-a selectat atent pe cele mai bune, dandu-le viata prin noua campanie Pepsi Fotbal a acestui an. Mai mult, ideile creative din spatele reclamei vor aparea ilustrate pe noile etichete Pepsi. Astfel, prin integrarea completa a creativitatii, campania Pepsi Fotbal din 2008 devine o experienta de fotbal inedita, realizata pentru si de catre consumatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Sectiune



Related