Imager a realizat campania media pentru un noul brand de vin: Sange de Taur

Cu un nume descriptiv si un mesaj indraznet, noul brand de la Domeniile Viticole Tohani a decis sa-si faca simtita prezenta in comunicare vizand targetul cu sange fierbinte.

"Bun pentru femei daca-l beau barbatii" promite fara pudoare vinul rosu, dulce si parfumat de la Domeniile Viticole Tohani. Imager a implementat pentru noul brand o campanie media in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit.

"Am apreciat deschiderea agentiei pentru adoptarea unor solutii neconventionale de comunicare, perseverenta in atingerea obiectivelor si flexibilitatea echipei Imager", spune Florin Timau, director de marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

ookkklll ooollljjj
acum 16 ani
pueril si violent! scremuta dom'le scremuta!


Branded


Related